• haay xD^^
    jammer genoeg was ik er zelf biet bij dus wil ik van de mensen weten die er wel zijn geweest hoe het was ^^..14 juni xD
    -hoe was het in de rij
    -nog iets bijzonders gebeurt
    -ging het regenen ofzo xD(was 4 maart eel :O)
    - BLA BLA BLA GWN ALLEEEEES :)
    XxXPATRICIA(H)


    don't Worry...Be gay.

    Waneer eindigt het concert eigenlijk vanavond daar? :) .. x of is het al gedaan? :D Zojaaa.. Hoe was het..:D xD

    het begon tog om 5 ur al :O?
    is het dan niet allang afgelopen xD


    Geen idee xD.. aangezien hier niemand reageert neem ik aan dat er nog niemand terug is die erover kan vertellen :D:P x


    Tanya is de beste.

    Waneer eindigt het concert eigenlijk vanavond daar? :) .. x of is het al gedaan? :D Zojaaa.. Hoe was het..:D xD

    het begon tog om 5 ur al :O?
    is het dan niet allang afgelopen xD


    Geen idee xD.. aangezien hier niemand reageert neem ik aan dat er nog niemand terug is die erover kan vertellen :D:P x

    ja..
    OF ze zijn moe en ze zijn gelijk gaan pitte
    OF ze w88 tot TH ook naar hun hotel gaan om een hantekenig te scoren
    OF het is nog niet afgelopen xD


    don't Worry...Be gay.

    Waneer eindigt het concert eigenlijk vanavond daar? :) .. x of is het al gedaan? :D Zojaaa.. Hoe was het..:D xD

    het begon tog om 5 ur al :O?
    is het dan niet allang afgelopen xD


    Geen idee xD.. aangezien hier niemand reageert neem ik aan dat er nog niemand terug is die erover kan vertellen :D:P x

    ja..
    OF ze zijn moe en ze zijn gelijk gaan pitte
    OF ze w88 tot TH ook naar hun hotel gaan om een hantekenig te scoren
    OF het is nog niet afgelopen xD


    Haha :D ja.. kan ook :P


    Tanya is de beste.

    Waneer eindigt het concert eigenlijk vanavond daar? :) .. x of is het al gedaan? :D Zojaaa.. Hoe was het..:D xD

    het begon tog om 5 ur al :O?
    is het dan niet allang afgelopen xD


    Ja, Het begon zolaat al, Maar TH begon pas om 8 uur, Ze zongen alleen in het duits, Evenals het praten, Het was wel gaaf^^

    Geil jongeh, al ging ik wel dood na al dat wachten, en was dat slootwater wel vies, maargoed ik had dorst :'D
    En ik was 48 uur wakker, maar niet eens moe. [/adehaline] Echt wreed maargoed, filmpje van een meter afstand: http://www.youtube.com/watch?v=cb1sG1LRjnE

    -hoe was het in de rij

    Gezellig maar wel druk.

    -nog iets bijzonders gebeurt

    TH-HATERS hebben fans met messen en scharen neer gestoken.

    -ging het regenen ofzo xD(was 4 maart eel )

    Heel even maar.

    - BLA BLA BLA GWN ALLEEEEES :)

    Het was super we stonden zowat helemaal vooraan in het 2e vak heel dichtbij de catwalk :) Helemaal Top Bill is zo hemels :) En ook super gezellig de bellenblaas actie onder 1000 meere was super mooi! En die vlaggetjes onder wir sterben niemals aus ook! Alleen de show was maar 70 minuten terwijl ie normaal 100 minuten is :(:( Ze hadden 2 voor programma's De Jeremy's :( En SAT2D die waren wel goed maar de Jeremy's niet! Toen een uur pauze en toen 70 minuten TH ik wou 100! Ich brech aus begonnen ze mee en (ich bin da) an deiner seite eindigde ze mee. Daar zette ze de tonen van Vergessene kinder in omdat ze zelf dachten dat ze het programma van 4 maart in het duits deden. Maar dat was niet zo want in die nacht & rette mich hebben ze niet gedaan en meerdere nummer. Maar het was cool!


    CupCake__<3

    Die haters waren in Dortmund hoor. En er is maar 1tje neergestoken door een andere fan omdat die iets had gevangen :') Maar het leeft nog. ;)

    Owja :P Dat was het ik haal echt alles door elkaar (omg ben ook echt zoo slim ;)) Maar dat was het inderdaad


    CupCake__<3

    Het was égt heel mooi, wij stonden er vanaf 11 uur..:p en we stonden 2de rang bij het hek! Alles was in het duits:D Maar ze deden Ich bin nicht ich, rette mich, in die nacht en vergessene kinder niet! maar miss is dat wel in verband met zn stem dat ie niet zoveel nog mag zingen.. But.. NEXT TIME I GO AGAIN!
    xXXx

    Tom was wel heel ziekig. Nog witter dan Bill, en vette wallen enzo. Best sneu.

    TH kwam ook echt veel te laat, want ze ingen pas om 3 uur soundchecken. Vraag me af wat er was. Zodra ik het weet meld ik het wel even.

    Ik vond Bill er niet gezond uitzien:$
    Hij zag een beetje geel, maar dat ligt vast aan mij:$:$
    En ik vond het FANTASTICH^^


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Foundation ;)
    Tom was nog witter hoor. ^^

    Het was gewoon super!!!!
    ik stond in de eerste ring helemaal voor aan :D
    De rij was heel lang en druk werd heel er geduwd
    het heefd heel even geregent een paar spetters maar
    Bill kreeg iets eetbaars naar zijn hoofd gegooid eerst keek hij verbaast maar kon er daarna wel om lachen;)
    In in zin
    HET WAS EGT GEWELDIG!!!!!!!!!!!!!!!!!! XXX


    You can't touch music but music touch you

    -hoe was het in de rij
    Ehm.. tja. Lang wachten hè? Maar dat had ik er zeker voor over

    -nog iets bijzonders gebeurt
    Ik ben gezellig de eerste 3 sec. toen Tokio Hotel opkwam flauwgevallen. o_O

    -ging het regenen ofzo xD
    Af en toe een beetje miezer..


    I recycle my thoughts.

    het concert was gewoon helemaal te gek ^^


    I'm not perfect and I don't live to be. But before you go pointing fingers make sure your hands are clean.