http://nd.blog.cz/t/tokio-hotel-de.blog.cz/obrazky/39064335.jpg Ik weet niet.. Weird... Wat heeft hij nu in godsnaam met zijn kapsel gedaan?
Do you recognise me, do you know who I am?
Inzetdreads Die kun je gewoon op vakantie late zetten en die gaan er ook weer uit
Your make-up is terrible
Tom and Georg could write a bad romance.
Of Bill heeft ze gwoon omdat hij kaal word
Some angels have no wings.
(...) het zou me niet vrbazen als zijn haar dood is naa zoo veel keer de styltang er in de duwwen1
Get outta my head!
echt he! Bill zijn haar moet gewoon kapot zijn volgens mij
Okay, ik vond het nog steeds het mooist met blonde lokken. Die witte zien er idd dreadlokkig uit. En hij moet stoppen met tattoo's zetten voor heel die body onderstaat. Straks zie je z'n lijf niet meer & dat zou zonde zijn, toch? (': & Tom heeft een lekkere body x D
I did not hit you. I just high-fived your face.
Het lijkt op dreads en alsof hij niet heeft opgelet toen hij weer extensions nam. Tsssss En het doet me denken aan luciferhoutjes
Ik heb van iemand gehoord dat het Extentions zijn.. (weet niet of het waar is..)
ik vind het wel schattig, anders maar wel schattig.. En anders hij mag het toch zelf weten..
Vette sex ouwe.
I recycle my thoughts.
Als ik naar de muziek luister is er niets verandert. WAAROM GEEFT IEDEREEN TOCH ZO VEEL OM BILL Z'N UITERLIJK? LUISTER NAAR DE MUZIEK. MU-ZIEK.
rules don't stop me
(...) En als ik dat niet wil?
WAUWW Heb je gezien hoe lekker lichaam Tom heeft !! & nee daar kom ik niet nu pas achter maar kijk ff !! xx