• Haai ^-^
    Nou kinders,, ik keek vandaag ff op Youtube en zag daar het liedje The man who can't be moved. van The Script. Ik vind het echt een fantastisch liedje maar dan viel me iets op aan de clip. Het is namelijk bijna hetzelfde als bij Don't Jumpe/Spring nicht van Th. Niet dat het mij wat kan schelen hoor, het viel me gewoon op. Hier de vergelijking:
    Tokio Hotel:
    http://nl.youtube.com/watch?v=FRMV-DbsMrw
    The Script:
    http://nl.youtube.com/watch?v=FW6F_g3upKA
    Bij The Script moet je minstens tot 1 minuut gekeken hebben om het te zien ^-^
    Again: Ik zeg niet dat ze fraude of plagiaat of eender wat doen, het viel me gewoon op! Ik vind trouwens The Script beter als Tokio Hotel ^-^
    xoxo'

    Nja zo in da gebouw daar,,maar er zijn veel bands die zo'n clips hebben hoor :P

    Nja zo in da gebouw daar,,maar er zijn veel bands die zo'n clips hebben hoor :P


    Jhaa ok endan? Ik zeg toch ook niet dat ze elkaar na-apen ofsoo? Het viele me gewoon op x)

    Ben je gek. Ze kenden TH waarschijnlijk nog niet een, toen ze dat liedje opnamen.

    Ben je gek. Ze kenden TH waarschijnlijk nog niet een, toen ze dat liedje opnamen.


    Heb jy mijn tekst niet goed gelezen ofsoo? Ik zeg toch dat het me NIET kan schelen. En dat ze géén plagiaat of eender wat doen --' Djezus. Ik vind trouwens The script beter dus >,<

    Naja, ik kan het niet echt zien, want dan ligt mijn internet plat, maar het kán wel dat het er op lijkt, maar je moet zien, er zijn écht zovéél bands en het wordt wel moeilijk om dan allemaal verschillende clips te maken, dus het kan wel dat er soms wel eens clipjes op elkaar lijken ^^
    [/dom uitgelegd, maarja (:]

    Naja, ik kan het niet echt zien, want dan ligt mijn internet plat, maar het kán wel dat het er op lijkt, maar je moet zien, er zijn écht zovéél bands en het wordt wel moeilijk om dan allemaal verschillende clips te maken, dus het kan wel dat er soms wel eens clipjes op elkaar lijken ^^
    [/dom uitgelegd, maarja (:]


    Maar ik zeg toch niet dat ze plagiaat ofsoo plegen? Ik zei gewoon dat het me opviel =)

    Je hebt wel gelijk. Ik had er nog niet eens opgelet. Dat was ook zo eens bij een clip van JB. Naja, dat ligt wellicht omdat ze dezelfde regisseur hadden.

    (...)

    Jhaa ok endan? Ik zeg toch ook niet dat ze elkaar na-apen ofsoo? Het viele me gewoon op x)


    en ik zeg gewoon dat er meerdere bands zo een clips hebben.

    Echt wel =3
    The Script Is Much Better Than Th


    All was well.

    (...)

    Maar ik zeg toch niet dat ze plagiaat ofsoo plegen? Ik zei gewoon dat het me opviel =)


    Maar ik zeg toch ook niet dat jij zegt dat ze plagiaat plegen (:
    I come in peace [/sorry (x]

    x'D

    Die reacties zijn hier wel geweldig grappig xD
    :X

    On-Topic: BOEIEND? Vele hebben dat al gedaan!


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Iedereen
    Denkt
    Dat ik
    The Script
    Beschuldig van plagiaat --'
    Wat NIET zo is
    Ik herhaal:
    Het viel me op!

    the script is way better


    Take my hand tonight

    omg dat liedje is zó teder! ik vind het zo mooi! ik hoorde hem vandaag nog op de radio!
    ik heb het dus over the man who can't be moved hè. en trouwens. ik zie de vergelijking niet. :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Bwau een beetj maar, denk ik fs.^^


    If music be the food of love, play on!