• Kan iemand mij precies uitleggen wat 'privacy schending' is? Ik hoorde het laatst, en ik weet wel wat privacy is, maar ik raakte even in de war.

    pleaseee.


    shine on.

    Nou, ik zal het ff opzoeken en vragen w8 hé.
    Privacy schending: Privacy schending is dus het schenden van de privacy wat betekend dat je géén privacy aan andere geeft zoals bijvoorbeeld iemands brief openen of zomaar bij de buren binnenkijkt.

    Uhm dat is pakt dat jij in iemand haar handtas zit dan schend jij haar privacy want dat is haar eigendom.


    Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today <3

    Dat je iemand zijn privacy niet respecteert ofso. x]


    A. ikmisje.

    Stalken? Géén idee.

    Je schend iemands privacy door bijvoorbeeld iemands dagboek te lezen, of door spullen te snuffelen waar misschien condooms ofzo liggen.


    a figment of your imagination

    Hm, goeie vraag, denk ik,


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Privacy schending is zoals hier boven eigenlijk al staat: Een persoon geen privacy gunnen, door bijv. ongevraagd door persoonlijke spullen te gaan. Hierbij kun je denken aan de spullen op je kamer, schriften, dagboeken, mails, smsjes, etc


    Wie du mir, so ich dir.

    Privacy schending is zoals hier boven eigenlijk al staat: Een persoon geen privacy gunnen, door bijv. ongevraagd door persoonlijke spullen te gaan. Hierbij kun je denken aan de spullen op je kamer, schriften, dagboeken, mails, smsjes, etc

    Geld dat ook bijvoorbeeld voor msn gesprekken?


    shine on.

    (...)
    Geld dat ook bijvoorbeeld voor msn gesprekken?
    Ja voor alles wat persoonlijk kan zijn. Als jij niet wilt dat een ander dat leest, dan heeft die persoon dat niet te doen.


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)
    Geld dat ook bijvoorbeeld voor msn gesprekken?

    ja.. is er iets gebeurd dan? o.o

    Gotcha


    shine on.

    Als iemand bv. in je dagboek leest, dan schent die persoon je pravicy!