• Hellowa.

    De titel spreekt voor zich,
    en dat is best jammer.
    aangezien,
    Het bij ons vorig jaar ook ontzettend mistig was, en je toen niet eens zag wat voor vuurwerk je zag.
    Dus, ik hoop dat het vanavond niet zo erg word als vorig jaar.
    Voor de mensen die vuurwerk gaan afschieten.

    (Bij ons zijn ze nu een 10.000 klapper aan het afsteken, en dat doet pijn aan mijn oren.
    Maar ik bedoel, dan heb je toch niks meer voor vanavond?)

    Haha

    bij mij was het niet mistog vorig jaar en hier schieten ze al 3weken vuurwerk af egt irritand ze doen het rond 1-2 uur snachs en dan kan k nie slapen:S


    ♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥

    bah D:
    dat vind ik zo stom. x_x
    ik hou niet van mist. en door al dat vuurwerk wordt t ook nog mistiger/rookig xD

    zo'n 1000klapper hadden ze hier net ook.. al de hele dag door steken ze vuurwerk af o.o
    al sinds 8uur [WIE GAAT ER NOU OM 8UUR NAAR BUITEN?!]

    ja, vorig jaar was het zo mistig dat je het vuurwerk niet eens zag! als ik uit het raam keek zag ik niet eens de balk van het balkon!ö


    Als je maar een ananas hebt..

    bij mij was het niet mistog vorig jaar en hier schieten ze al 3weken vuurwerk af egt irritand ze doen het rond 1-2 uur snachs en dan kan k nie slapen:S


    Bij ons karbiet.
    Nou, Jezus.
    om 3 uur 'snachts.

    (...)

    Bij ons karbiet.
    Nou, Jezus.
    om 3 uur 'snachts.

    bij ons doen ze dat tussen de flats in zodat het lekker galmt! :3


    Als je maar een ananas hebt..

    Bij ons is het al mist Oô
    xoxo'


    ok

    Bij ons is het nu aardig zichtbaar. :'D

    Mijn kat is spoorloos :| We wilde hem allemaal binnen houden omdat die niet meer terug komt als de knallen beginnen, behalve mijn pa. Die zei dat hij wel even naar buiten kon sochtends, want hij is niet zindelijk. Maar nu komt die niet meer terug! [/is helemaal van streek]

    [Ook al woon ik in België] Hier is het niet zo mistig! Maar wel héééééél koud. Whéé, ik heb zin in vanavond :'D.


    Tanya is de beste.

    I know, egt vet kut... gaan we weer niks van het vuurwerk zien:@


    I am an idiot, I move.

    nee hea! dan krijgen we weer die viezi smog van vorig jaar!

    damn mijn ogen traande dood en mensen met astma kregen het benauwd

    en de auto stond nog géén 2 meter van het raam en het enige wat je zag was grijs O_ó

    er was nog geen eens zicht van 2 meter bij ons!


    Fighting for peace is like fucking for virginity ©CT

    Mijn vader wilt dat het heel mistig word (A) hij haat jongeren en gezeik:S Maar het is wel sonde kan je helemaal niets zien (A)


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.