• Ja, als Bill homo is, hoe zit het dan met Tom?
    Erft hij de homolijkheid van Bill? Is ie Bi? Of gewoon hetro?

    Mika.

    (...)

    Ik wil wel :'D
    Dan doe ik gewoon stiekem mee. :'D

    dat heeft hij gelezen.. NU vind hij jou niet meer lief,, like. eigenlijk wouw hij aleen met Bill, maar Bill wil niet zonder Andy, en Andy vind alees goed zolang het maar met Tom is o.o
    owwm word nog een lastige relatsie. weet je, we gaan ze wel aanmoedige^^


    Dunno ><

    Dan zie ik Tom als bi:)


    Live for something or die for nothing

    -Annelies calt Tom-

    A: Hello, do i talk with Tom Kaulitz?
    T: Yes, what's up?
    A: Are you gay or straight (?)
    T: I'm like toussen gay and straight (?)
    A: Ok thnQ.
    A: *hangt op*
    Zieoz, en sorry voor mijn slecht Engels :Y)
    ^
    NIet, Je liegt, hij zit naast mij, hij heeft je niet aan de telefoon gehad, die heeft hij thuis laten ligen o.o


    Dunno ><

    (...)
    dat heeft hij gelezen.. NU vind hij jou niet meer lief,, like. eigenlijk wouw hij aleen met Bill, maar Bill wil niet zonder Andy, en Andy vind alees goed zolang het maar met Tom is o.o
    owwm word nog een lastige relatsie. weet je, we gaan ze wel aanmoedige^^


    -huilt-
    ik wil dat hij mij lief vind. n_n' anders pleeg ik zelfmoord. nee. die was té. sorry :'D
    dan, ga ik heeeeeeeeeeeeel hard huilen en op hem spugen. :'D
    en.
    ik kom helpen :'D

    oke, hij vind je weer lief, aleen als je heb komt aanmoedige, als hij Bill van Andy afpakt!!
    maar dan moet je dat wel belfen.. en geen zelfmoord plegen >< want like, dan kan je hem dus niet meer aanmoedige..


    Dunno ><

    (...)^
    NIet, Je liegt, hij zit naast mij, hij heeft je niet aan de telefoon gehad, die heeft hij thuis laten ligen o.o


    Dan heb jy toch een faker hoor :Y)

    oke, hij vind je weer lief, aleen als je heb komt aanmoedige, als hij Bill van Andy afpakt!!
    maar dan moet je dat wel belfen.. en geen zelfmoord plegen >< want like, dan kan je hem dus niet meer aanmoedige..


    oke. dan ga ik aanmoedigen.
    -pakt pet, klapstoeltje, vlaggetje en warme kop thee.-
    Kom maar op :'D
    -zwaait met vlaggetje-

    (...)

    Dan heb jy toch een faker hoor :Y)

    Niet!
    Ik ging net vragen, 'ben jij feker?' en hij zij van niet. en ik zie hem, en hij is net zo lelijk als op mjin posters, en like, jij hebt like, akleen zijn stem gehoordt, en ik e ook en like, hij zit naast me. en hij is beledigt omdat je hem Faker noemt..

    @Mika
    JaHh, hij is weer helemaal gelukig nu hoor :]
    nu nog wagten op Bill en Andy. Like, Tom is senuwagtig en zit nu sepasties te doen ><


    Dunno ><

    (...)
    @Mika
    JaHh, hij is weer helemaal gelukig nu hoor :]
    nu nog wagten op Bill en Andy. Like, Tom is senuwagtig en zit nu sepasties te doen ><


    Tom mag niet sepasties doen, Tom moet niet zenuwapperig zijn. I Wish Tommyboy here.
    *ploef*
    misslukt.
    ik wil een knuffel van hem :'D
    -en die wil ik zereneus, niet dat ik Toho van ben, but. i want a hug of him :'D-

    like, Je mag een Hug van hem, maar dan Poef ik hem daarna wel weer terug, like, Andy is er al! en die wl hem heeel greaaag zien, like hij wil voorspel doen, OMdat Bill er nog niet is o.o


    Dunno ><

    like, Je mag een Hug van hem, maar dan Poef ik hem daarna wel weer terug, like, Andy is er al! en die wl hem heeel greaaag zien, like hij wil voorspel doen, OMdat Bill er nog niet is o.o


    -knuft Tommyboy helemaal plat-
    -poeft Tom&haarzelf mee naar Bluebell-
    -knuft bluebell en andy-
    -pakt de shitzooi uit haar kontzak, en zet daar neer-
    'en nu maar wachten..'

    -Knuffel, Mika terug, geeft ook Tom weer knuffel, like Andy heeft ze al geknufelt-
    -Gaat op stoel zitten,-
    -Kijk, afwachtend naar Andy en Tom-
    -Gebeurt niks-
    -Like, Bill Komt binnen-
    -Springt, op geeft Bill hug.-
    -Kijkt veder aandagtig naar, Bill, die overtollig veel kusjes overhadigt aan Andy-
    -Heeft medelijkde met Tom-


    Dunno ><

    - kijkt geboeid mee -


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    -Knuffel, Mika terug, geeft ook Tom weer knuffel, like Andy heeft ze al geknufelt-
    -Gaat op stoel zitten,-
    -Kijk, afwachtend naar Andy en Tom-
    -Gebeurt niks-
    -Like, Bill Komt binnen-
    -Springt, op geeft Bill hug.-
    -Kijkt veder aandagtig naar, Bill, die overtollig veel kusjes overhadigt aan Andy-
    -Heeft medelijkde met Tom-


    -knuffelt Bill-
    -heeft ook medelijden met Tom-
    -springt op, en begint Tom plat te huggen.-
    -en overlaad hem met kusjes.-
    -voelt hoe Bill jaloerze ogen opzet-
    -gaat gewoon door-
    -is een bitch :'D-

    Wie zegt nou dat Bill homo is, ik bedoel heb je hem ooit al is met een jongen gezien.
    En daarbij heb ik mensen horen zeggen dat ze niet geloven dat Tom ongeveer 25 meisjes in bed heeft gehad. Nou ik neem aan dat dat er al een stuk meer zijn hoor.
    wat volgens mijn mening zou zeggen dat hij straight is.