• Nahja muziek is erg belangrijk ensoow voor mensen, BUT ! je kan er ook mensen mee kwetsen. Zoals dat liedje van Eminem waarin die clip Michael Jackson voorkomt en sijn neus eraf valt. dat vind ik misbruiken van muziek =3 vinden jullie ook ? ^-^


    x.


    All was well.

    Och tja, tis wel grappig XD


    Life is hard and then we die

    Ja, ergens wel.
    Maar Michael Jackson is gewoon gestoord.
    Serieus, zijn neus valt er echt nog een keertje af. O.O

    Oké Oke, maar dat was gewoon een voorbeeld man xp
    en ja het is best wel grappig maar kwetsend voor die mensen.


    All was well.

    Die heb ik geneens gezien:O Ik wil hem zien :D Link?


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    nja, ge hebt wel gelijk, tegenwoordig misbruike ze muziek echt om een ander te kunne uitschelde ofzowiets...
    ma ja, ze doen maar x'D


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    neuh. ik vond dat wel grappig. het is ook maar net hoe je in het leven staat. je kunt erom lachen of je kunt er om gaan zitten mopperen. jouw keuze. (:


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Die heb ik geneens gezien:O Ik wil hem zien :D Link?


    ikke weet niet meer hoe die liedje noemt, maar het is best oud maar wel koel =3 mss weet iemand anders het ?


    All was well.

    er is trouwens een rechtzaak voor aangespannen omdat Michael Jackson zo kei gekwetst was en vond dat dat niet kon xp


    All was well.

    Waha dit doet me denken aan een filmpje dat ik ooit zag over Micheal Jackson.
    Het was zo op het liejde van 'These are a fiew (?) of my favorite things!' van The Sound of Music. Hij stond daar zo te dansen en riep dan zo eenkeer: 'Winnie the pooh tattooëd right on my thing *ding* These are a fiew (?) of my favorite things!'
    En op het einde moet je een neus voor Micheal uitzoeken mén ik heb ng never nooit zo gelachen x]

    Whahaha ik vond dat stukje bestwel lachwekkend :'D


    I don't need words to feel those lips.

    Ja, ergens wel.
    Maar Michael Jackson is gewoon gestoord.
    Serieus, zijn neus valt er echt nog een keertje af. O.O


    Hehe groot gelijk x'D
    He is CRAZY x'D


    You’re Columbus, a love pioneer who presents a new land to me

    Whaa ; Niet eens gezien maar lijkt me wel grappig xD


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself

    Tja.. niemand kan ook zonder media en daar wordt ook misbruik van gemaakt, kijk alleen al naar het gebruik van de pc, dat zowel een zonnige als een duistere kant heeft.


    No growth of the heart is ever a waste