• ^^ ja ja ik ben de meest populaire,irritante,kl*te bitch hier op Q schijnbaar. ;l

    gisteren had ik een topic over het ergeren en natuurlijk joh niemand ergert zich aan mij ;l [Ahum. you liars]

    En nou kan het me niet schelen dat jullie me haten omdat op mijn topics beter gereageerd word of omdat ik meer 'vrienden'heb dan jullie want ik ben hier voor mijn eigen plezier en niet voor jullie.

    en nou kappen met het zeggen van ''Ja op dat topic van fighter wordt meteen gereageerd want zij is populair'' want ik ben NIET populair en al sou ik het sijn SO WHAT?!

    I Have Spoken

    en ik wil geen AMENS sien ;l wnt jullie menen het toch niet.


    We can only learn to love by loving.

    Wtf? Mis ik iets? Is er hier een populariteitsrang? Jezus, ik dacht dat het niveau hier wel wat hoger was :S


    Life is hard and then we die

    ik praat zowat nooit met je , Dus hoe kan ik me ergere xD?
    En nee ik voel me niet aangesproken , ik wou het gewoon ff zeggen :P


    I solemny swear i am up to no good

    Like, hier heb ik al op geantwoord in mijn Topic..
    en daar blijf ik bij..
    en ik meen het nog steeds oprecht..
    dat jIj, tog egt wel met wat betters moet komen, om mij te ergeren. Like, ik hou immers te vee van jou <3


    Dunno ><

    Hoe kan jij nu weten of wie die amens niet menen man. ;3
    het is net alsof je zegt 'iedereen haat mij'


    All was well.

    Dat is maar 1x gezegt hoor :O en ik vind je geen kl*te bitch, soms wel gewoon een beetje irri. (mening)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    amen,

    srsly, ikheb volgens mij niemand hier op Quizlet zoveel topics over zichzelf zien maken. je gaat een beetje over the top >_>


    BAM!

    Wat maakt het nou uit, ik snap de bedoeling van je topic nog eens niet.Veel mensen gebruiken jou naam gewoon als voorbeeld, ze zeggen het toch niet letterlijk.><


    The soul needs autumn.

    Jij bent gewoon een idioot :3


    I don't need words to feel those lips.

    voor je eigen plezier en niet voor ons? als wij hier niet waren was er toch ook geen plezier? of heb ik het mis?
    en ik ben het met annick eens... wij op Q hebben toch een hoger niveau?
    ik ben niet boos op je hoor, en het kan me ook niks schelen dat er op jou topics meer gereageerd word!
    XX.


    Als je maar een ananas hebt..

    Geheh ik vind BILLICIOUSx gelijk hebben =3


    All was well.

    KIND ,, hoeveel topic kan een mens maken X']
    EN nou en ,,ben je tog lekker populair X']
    LoveU
    Xx


    Crack a bottle

    damm oke..
    ik sprak de waarheid maar goed! oke mensen draaien door hier.! en als iemandj e niet mag? het is toch niet jou probleem? als iemand over je roddelt? agh lekker door de stront laten zakken! en als mensen irritant over jou topic doen! SOhwat? ze reageren wel, maar misschien zijn ze damm jaloers! en ook al zou je populiar in iemands anders ogen zijn je bent wie je bent!
    en trouwens iedereen heeft waarden dus niemand is snol/nerd of popi/bitch nee niemanD!!!!


    Some angels have no wings.

    omg >< houd dit nooit op ? wees blij dat je zogenaamd 'populair' bent en ga niet zeiken daarover.


    -

    Schat, ik erger me zeer aan je. Ik haat je zelfs, en daarom ben je myn schat niet meer. Ik haat al die topics van je. Je bent érg irritant, en ik wil de wereld niet meer met je veroveren.

    Just kidding, (: Ik erger me tótaal niet aan je. Ik vind het gezellig dat je al die topics opent ^^
    EN DUDE, IK MAG VAN MYN PA DIE SITE HEBBEN! (:


    En ff zodat jullie het weten, niemand hier op Q. is 'populair'. Je bent 'bekend'by mensen maar nooit populair. Er zyn altyd wel weer mensen die je niet mogen :Y)


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Ja, ook slotje.
    Nummer 8, geloof ik.


    Bored.