• Ok ik kan uu nii egt rijk en beroemd late worde but just listen:; je zegt wat je graag zou hebben als je rijk en beroemd was en degene na je geeft er punte op (tt 10 é) en dn vertelt zij of hij wat hij of zij graag zou wille hebbe...

    Ik zou in en groot hijs wone (villa gwn) me een luxe binne zwembad (verwarmd)
    en een ferrarie en lambourgini, k em 2 paarde en 5 honde,,THzijn vriende vn mij en dean is mn lief ngaltij (mr nii vr mn geld en t is nii dean vn idool éé dean is mijn echte lief é)


    ok wa vind ge???

    ____________________________________________________
    just wanne be rich and famous with my boyfriend ^^

    Niet echt origineel ehj. Zwembad enzo..
    Ik zou mij vooral bezighouden met projecten voor het goede doel ^^. Ik heb al dat geld niet echt nodig. Niet dat ik alles aan hen zou geven ofzo ^^. Maar ik vind het nogal egoïstisch dat jij in de luxe zou zwemmen en mensen ergens anders zo goed als niets hebben.
    Maar dat is mijn mening ^^


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Een groter huis, een opnamestudio, nog een golden retriever, veel kleding en geld om artiesten om te kopen om bij mij te komen zingen haha.

    Gewoon doen wat ik altijd doe. Misschien iets meer uitgeven aan kleding en meer goede doelen. Meer niet. Doe maar gewoon,dan doe je al gek genoeg:Y)
    @boven mij
    Niet heel erg origineelx'D Maar wel vrij normaal


    Music is the new sex