• ons pap vind tokiohotel. nu ook goewd.
    en hij draait het super hard in de auto.
    zei die zo, als tokiohotel in nederland komt gaan wij er samen naar toe. daar samen met je vader staan lijkt mij like raar
    omygush.


    So Wrong, It's Right <3

    Men pa vindt dii muziek wel okéé mr mee gaan naar een concert zal ie nii doen; Hij kan nii tegen uren tiener geschreeuw!XD Men mama ga wel mee.. oÔ


    If music be the food of love, play on!

    HAHAHAHAHA GEWELDIG XD
    DE MIJNE DUS ZÓ NIET HE XD!


    It's not the same without you.

    Mjin Vader loopt allemaal te zeggen van TH zijn homo's bagger muziek.. Had ik stiekem cd van TH mee in de auto genomen.. Had hij hem voor mij aangezet.. Later zat hij mee te zingen.. En dan nog zeggen dat het bagger muziek is.. Achja hij is 2 keer met mij mee naar concert geweest :| Bijna arme pappie.. Tom recht voor mijn neus zijn gitaar neuken.. Gelukkig stond me vader toen aan de zijkant xD


    Tom and Georg could write a bad romance.

    Whahaha, mijn ouders vinden het maar een stel wijven :'3


    I don't need words to feel those lips.

    mijn pa vind toho goed qua muziek en heeft mij beloofd dat ik naar oberhausen mag voor een concert maar dn moet hij mee xP


    We can only learn to love by loving.

    mijn moeder neurt monsoon altijd als ze kookt XD de rest vind ze dom


    ...

    Wees blij met wat je hebt. Ik heb alleen nog maar een moeder.


    -

    Bovendien is mijn vader meegegaan naar het concert op 4 maart, en ik zal je vertellen, ik zag ongelofelijk veel vaders met dochters en zoons.
    Je moet er blij mee zijn, ik ben ook blij dat ik met m'n vader ben gegaan, nu kan dat niet meer.


    -

    ik ben 1x met me pa geweest, en 1x met me ma naar een concert. (en een x alleen) maar ze gingen alleen maar mee, omdat ze ze ookwel eens live wouden zien/horen x3
    en ik kan je zeggen, zo raar is het niet. en het is best grappig :]


    Protège moi de mes désirs.

    Fijn toch...?
    Beter dan ouders hebben die er een hekel aan hebben en dus niet mee gaan naar de concerten zodat jij ook niet mag gaan ><'


    I may not always be perfect, but I'll always try.

    haha... das best wel leuk voor jou... mijn ouders hebben echt niets met toho... maar goed...xD^^..ik mag gelukkig wel naar concerten van ze....als alles goed gekeurd is..xD^^..:P:P

    Mijn mama vind 'Leben Die Sekunde' goed,en nog een aantal vroegere TH-liedjes ^^
    maar ze vind Bill er wel vrouwelijk uitzien,en ze zegd ook dat hij nie kan zingen x'D

    xx


    everybody needs a song.

    Beter dan een ouder die al je TH posters doormidden scheurt.


    Dream like you'll live forever, live like you'll die tomorrow.

    Beter dan een ouder die al je TH posters doormidden scheurt.

    doen die van jou dat??:O