Ja, volgens MelVIP lijk ik op Avril. http://www.quizlet.nl/foto.php?id=99561 Ik snap niet hoe ze er bij komt, maar ik zal het maar als compliment zien. Wat denken jullie? x.
Bored.
(...) 'Velen', Lieve schat. 'Velen'. Dus niet iedereen.
(...) Denk het wel. Velen zullen denken door slijmen hogerop te kunnen komen. Want zo knap/mooi/whatever ben ik niet.
BAM!
(...) En mensen lijken ook heel anders op een foto dan in het echt.
Mirror, mirror on the wall, will there be glory if I fall?
(...) Ik wil ook hogerop komen!! Je bent de meest prachtige, geweldige, knappe, interessante, wonderful person i know ^^. I can has cookie now?
(...) Muha. Ton anglais bad zijn.
(...) Ik wil ook hogerop komen!! Je bent de meest prachtige, geweldige, knappe, interessante, wonderful person i know ^^. I can has cookie now? You can only have your cookie when you sit and bark three times.
Nee je lijkt op die blonde van de sugababes, en dat meen in serieus
No growth of the heart is ever a waste
(...) naturellement, je n'est pas Français. Je suis Hollandès et à la scolaire, mon proff est très rigoler. Mais il n'est pas bon. kut offtopic
(...) You can only have your cookie when you sit and bark three times.
(...) ja màr nou ga je gewoon te ver gegaan ik ga ook in de antimod-squad ben je nou blij? sorry mensen ben cabaret aan het kijken ik hou me kop wel
I ain't good lookin', but I'm someone's child.
Je lijkt wel een beetj op Avril hoor Maar dan als compliment bedoeld
Happiness is The Soundtrack Of My Life :')
For real , ik vind Avril ugly :'). En ik vind dat jij een schattig gezichtje hebt, dus ik vind je er totaal niet op lijken :').
Life is a fashionshow, the street is our catwalk.
Máriko, liefste zus. Zal ik jou eens wat vertellen? Jij bent veel knapper dan die Heidi en Avril samen. (: Eat that. <3