• Wat is eigenlyk het laatste nummer dat hy heeft gemaakt? :$
    x.


    damn. :$

    Domokun schreef:
    Hahaha , Ik weet het niet?
    Maar vind jij hem toevallig niet goed Omdat Tom fan is? Dan heb je 'zogenaamd'Iets gemeen met hem x3

    Ook al zou ze deze artiest door Tom ontdekken, wat dan nog? Ik ken ook heel veel bands door andere mensen, mede dankzij jullie profielen :]


    No growth of the heart is ever a waste

    Aurelia schreef:
    (...)
    Ook al zou ze deze artiest door Tom ontdekken, wat dan nog? Ik ken ook heel veel bands door andere mensen, mede dankzij jullie profielen :]


    Ik denk dat jij het anders ziet dan dat zij en ik het zien. Mij deert het niet dat ze via tom fan is geworden van samy deluxe, maar het valt gewoon op dat er opeens veel meer mensen fan zijn van samy deluxe omdat tom er fan van is? Sommige mensen zien dat als 'fan zijn omdat haar idool daar fan van is', snap je? Ik was ook fan van samy deluxe omdat tom daar fan van is en nu dat ik geen fan meer ben van tom/th, ben ik ook geen fan meer van samy deluxe. Ook zouden er vele samy deluxe niet kennen zonder tom (cat)


    -

    Hij is gewoon vet, en trouwens ik kende hem al voor dat ik th kende :P Dus tjah :P


    Some angels have no wings.

    Pufash schreef:
    stiekem ben je wel fan van hem omdat tom er graag naar luistert. Anyway, daaarom was ik 'fan' van samy deluxe. De meesten die fan zijn van samy deluxe zouden hem niet ontdekt hebben zonder Tom K.


    Dat vind ik ergens wel belachelijk hoor :l
    Dan kan je dat ook zeggen over andere artiesten of zo.
    Je kan wel degelijk fan zijn van hem zonder dat kaulitz er voor íets tussen zit.


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Pufash schreef:
    stiekem ben je wel fan van hem omdat tom er graag naar luistert. Anyway, daaarom was ik 'fan' van samy deluxe. De meesten die fan zijn van samy deluxe zouden hem niet ontdekt hebben zonder Tom K.
    nee, hoor. ik vind tom niks.


    damn. :$

    no idea but he's good:Y)xD.
    Xx
    btw@Pufash: ja ik ben door Tommiboii(H) Samy Deluxe goed beginnen vinden wnt het is idd door hem dat ik SD heb ..ontdektxD & ik moet zeggn tommi heeft goede smaak..als ik naar SD luister dn x) een andere band die hij goed vindt, vind ik dn weer barslecht x)


    Laat me nu toch niet alleen, radeloos en verloren.....