• Wat is eigenlyk het laatste nummer dat hy heeft gemaakt? :$
    x.


    damn. :$

    Geen idee.
    Maar ben jij nu fan van hem omdat Tom dat ook is?
    - No offence -

    no idea, ik ken alleen hab gehört en drugs und Heineken^^


    I am an idiot, I move.

    Geen idee.
    Maar ben jij nu fan van hem omdat Tom dat ook is?
    - No offence -
    Nee, zoiezo hy is vet.


    damn. :$

    Hahaha , Ik weet het niet?
    Maar vind jij hem toevallig niet goed Omdat Tom fan is? Dan heb je 'zogenaamd'Iets gemeen met hem x3


    Pictures fade away, but memories are forever

    Hahaha , Ik weet het niet?
    Maar vind jij hem toevallig niet goed Omdat Tom fan is? Dan heb je 'zogenaamd'Iets gemeen met hem x3
    Reactie hierboven. ;)


    damn. :$

    ;'D Sammy is echt, wauw. :'D maar ik ken betere. En nee, ik ben niet fan omdat Tom ook fan is zegmaar. maar volgens mij heeft ie al heel lang geen nieuwe single meer gemaakt.
    maar het boeit mij ook niets :'D

    ;'D Sammy is echt, wauw. :'D maar ik ken betere. En nee, ik ben niet fan omdat Tom ook fan is zegmaar. maar volgens mij heeft ie al heel lang geen nieuwe single meer gemaakt.
    maar het boeit mij ook niets :'D

    Volgendsmy is zyn laatste Weck mich auf, naja, iig wel zn bekendste. ;DD


    damn. :$

    Alles bleibt anders

    i like him :D

    Hahaha , Ik weet het niet?
    Maar vind jij hem toevallig niet goed Omdat Tom fan is? Dan heb je 'zogenaamd'Iets gemeen met hem x3


    sorry hoor, maar niet iedereen die Samy Deluxe leuk vind, vind dat omdat Tom dat ook vind..

    En btw,
    ik ben geen eens fan van Tokio hotel.
    (ja. wel geweest :'D)
    <3

    (...)

    sorry hoor, maar niet iedereen die Samy Deluxe leuk vind, vind dat omdat Tom dat ook vind..


    amen. :'D

    (...)

    sorry hoor, maar niet iedereen die Samy Deluxe leuk vind, vind dat omdat Tom dat ook vind..

    Ik niet:Y) Ik was wat aan het kloten op Youtube en toen kwam ik hem tegen. Ik vond het toen wel redelijk. Dus,niet iedereen vindt hem leuk omdat de o zo beroemde Tom Kaulitz dat ook vind:Y) (Of ik ben een rare uitzondering)


    Music is the new sex

    Unusual schreef:
    (...)
    Ik niet:Y) Ik was wat aan het kloten op Youtube en toen kwam ik hem tegen. Ik vond het toen wel redelijk. Dus,niet iedereen vindt hem leuk omdat de o zo beroemde Tom Kaulitz dat ook vind:Y) (Of ik ben een rare uitzondering)


    Neej ik vind tom maar vaaag :P En Samy is gewoon geweldig<3
    &supahLekker

    stiekem ben je wel fan van hem omdat tom er graag naar luistert. Anyway, daaarom was ik 'fan' van samy deluxe. De meesten die fan zijn van samy deluxe zouden hem niet ontdekt hebben zonder Tom K.


    -