• ziedetitel ;]
    ik;
    van me pap; wel cool. hij is niet streng ^^ maar als hij boos is is ie goed boos.. en hij heeft geen smaak qua kleding ;D
    van me mam; soms is ze wel cool. soms streng x'D en ze kan soms wel een spelbreker zijn >,< maar ik krijg wel meer kleren van haar want ze heeft meer smaak als mijn vader [a]
    jij?
    xóx


    when words fail, music speaks.

    Mijn pa: Dé persoon die mijn leven voor altijd veranderde en mij het hards gekwest heeft in mijn leven --' (lees: ik weet het eigenlijk niet, meneer wilt mij niet meer zien, but whatever xP)
    Mijn ma: check Allways and Forever van Good Charlotte.


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    M'n ma is cooler dan m'n pa. Maar ze zijn allebij helemaal niet streng en ik heb geen broertjes of zusjes dus kwordt goed verwend :P Soms heb ik conflictj met ma maar dat komt altijd goed. Mijn ouders zijn gescheiden ma da vonnek niej erg, kwas nog te jong enal.


    Happiness is The Soundtrack Of My Life :')

    Papa; Ik kan zijn stemverhevingen niet uitstaan. Maar verder is hij erg lief en rustig.
    En mijn mama? Die is ook erg lief. Ik kan altijd goed met haar praten als ik me rot voel, en lachen als ik dat wil. Eigenlijk begrijpt ze me altijd, maar ik wil soms alleen niet dat ze me begrijpt.

    mijn vader: Luisterd meestal,lang,Krijg ik meestal mijn zin van!^^,Nee=Nee&blijft nee,huilen om iets te krijgen werkt niet!(weet ik al van me 5de ofzo),zegt; "Zet die muziek is wat harder!"

    Mijn ma: Luisterd,zaagt wel eens(elke moeder zeker?),is kwaad als ik te laat thuis kom!(--'),Mag ik ook best veel van,is Lang,Heeft de zelfde haar kleur als moi,zaagt als m'n muziek te hard staat.

    Als je me ooit zal vragen om te kiezen,zou ik dat niet kunnen..

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    mijn pap is coowl! hij brengt me altijd naar een concert en wacht net zo lang tot t wer afgelopen is en de laatste 2 keren ging die zelfs mee naar een metal concert xD
    verder kan ik t wel goewd met hem vinden alleen hebben we soms ruzie om idiote kleine dingen >.<

    mijn mam is oowk coowl! ^^ zij haalt mijn pap altijd over als ik naar een concert wil [a] en ik krijg best veel van haar...
    eiglijk van allebij wel... en en en ik kan heel goed met me mam praten ze is een soort vriendin ofzow ^^


    dream, dare, fly!

    Mijn ouders zijn een beetje streng.
    Maar als ze dan ruzie hebben doen ze net of als het altijd mijn schuld is en dat is echt kut !
    Maar met mijn mama ga ik altijd winkelen, mijn papa heeft niet zo'n goede smaak x)


    Dream as if you'll live forever, live as if you'll die today <3

    mn pa; raar figuur waar je mee kan lachen als je bij zijn huis bent.. In mijn huis(ze zijn gescheiden) is hij een ongelovelijke eikel:S hoe dat zomaar komt weet ik ook niet

    mn moeder; kan ik niet mee opschieten, ik haat haar, ik kan niet met dr praten, ze is egoïstisch & al die shit& ik haat het om in bij haar&me zus te wonen.


    It's not the same without you.

    Pa ; Meestal krijg ik m'n zin wel,Soms niet,en soms scheld hij me uit voor Heks, Grof En maakt vieze grapjes ;D waardoor ik altijd moet lachen samen met me broer,zelfs me ma doet mee ;D
    -Evil heksen lach!-

    Ma ; Streng,Als ik iets wil moet ik het aan me pa vragen, Of ze zegt nee,Heb altijd ruzie met haar want ik ben eigenwijs ;D

    ik woon bij mijn oma en opa en die zijn wel streng mijn echte moeder kan wel vaak flippen en mijn vader is cool aardig en ik krijg bijna altijd de zin van hem mijn oma (daar woon ik bij) die is streng maar meestal wel aardig mijn opa (waar ik bij woon) ik bijna altijd chagi


    Be yourself and not someone else!

    ik vind ze allebei even lief ik ben 11 jaar sorry misschien maak ik er nu minder lol in maaar mijn vader heb ik al 9 jaar niet gezien nu heb ik weer 2 jaar contact met hem ! en mijn moeder vind ik ook aardig ookal haat ze mijn vader xD
    :P

    Vader: een sukkel:@

    Moeder: lief(H)

    Lovee Them ; )
    Maar soms zijn ze ook iritant hoor:8 Ik ben meer een vaderkindje , Maar Ik houd ook van mijn moeder(A)


    Pictures fade away, but memories are forever

    M'n pa;; valt best wel mee. Is niet streng enzoo, ik mag veel van 'm ^^

    M'n ma;; oh nee, die haat ik (misschien beetje erg om te zegge, maar 't is gewoon zo (A)) het is ook gewoon een flipkind enzoo.. Ik ben geen klein kind meer hoowr, dat heeft ze blijkbaar nog nie door --'

    x.


    I'll need a little more luck than a little bit.

    mijn moeder is een zaag (:
    en me papa heeft ons laten stikken

    Mama: Lief,maar kan sOms ook heel iirii zijn
    papa: iCk weet niet,ken hem niiet...


    We were bOrn fOr Love! ^^