• Wy hebben de kleinste klas van de sgool, met alleen maar domme en lelyke kinderen/jongens. :P
    en geen 1 meisje waarmee k kan opsgieten.
    Al mn vriendinne doen t zelfde niveau maar die zitten allemaal in de sportklas.
    k zit er nu aan te denken om ook sportklas te doen maar k hou totaaaal niet van sport. xDD

    Wie heeft er ook zo'n vreselyk saaie klas?
    xx.


    damn. :$

    waha mijn klas is ook dom hoor maar ik hou van ze zoals ze zijn. na een tijdje ben je echt gewend aan die iritante kleffe kinders.


    Lost in your eyes.

    Ik heb echt gewoon een saaie klas. Er zitten, like... 5 coole mensen in, waarvan er inmiddels 1 is blijven zitten... :sadface: Maar met de mensen met wie ik omga heb ik het wel gesellie opzich :D


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    ik zit echt in een leuke klas , tegenover vorig jaar. Daar wil ik liever niet aan trg denken. Maar ik zou nu geen richting gaan doen , gwn vr je vrienden. :]


    A. ikmisje.

    Ik!:p
    Die meiskes zijn allemaal chichi en die gaste verschrikkelijk kinderachtig..
    1 meisje schiet ik wel heel goed mee op.
    Wij 2 hebbe zo ongeveer met de hele klas boel (A)
    Mrjah .. XD
    Het zijn toch maar saaie kinders.. :p
    Der zijn er wel 6 mensjes waar we wel goed mee opschieten. XD
    Met hun is het altijd lachen ^^


    I'll need a little more luck than a little bit.

    heb wel lollige klas...
    maar de meeste vrienden zijn een lager niveau!x]


    Als je maar een ananas hebt..

    Ik heb de leukste klas ooit, spijtig dat ze een beetje druk is en de directeur wekelijks moet langskomen. ^^

    Bij mij zit het bom van kakkers. Ik heb niets tegen kakkers, wel tegen de manier hoe ze tegen me doen.


    No growth of the heart is ever a waste

    Lieve schat, jij moet niet de sportklas doen als je niet van sport houdt. Want dan wordt school nog stommer. Maar ik heb dus drie echt aardige meiden in mijn klas. Daarom zijn dat ook mijn vriendinnen.


    Don't be discouraged, though I realise, it's hard to take courage.