• Hii.(H)

    Jaa, iedereen kent Robert Pattinson van Twilight, maar ik kende hem ervoor niet door Harry Potter maar door zijn muziek. Wie luistert er ook naar zijn muziek?
    Als je dr niet naar luistert, luister dan eens naar het nummer Let me sign van Robert.

    Dus; Wie luistert er ook naar Robert?

    Kusje, x
    <3


    Let's do this poo

    (...)Nee, maar Jolla is een stalker, net als ik. Heeft ze overigens ook van mij geleerd! Dus.. dan kom je dat soort zooi vanzelf wel tegen.
    En om even on-topic te blijven. Dat meneer maar mooi acteert, dat vind ik beter dan wanneer hij gaat zingen x]

    Hip hoi, meesteres Stalkstermongool Kirsa heeft gesproken. :Y)

    (...) dat heb je op je vorig topic ookal gezegt je moet niet in herhaling valen gewoon omdat jij het niet goed vind. er zijn misschien nog andere die het wel goed vinden die naar hier komen en die het slecht vinden die naar jou topic komen.

    Die is gesloten en volges de mod moes ik over zijn muziek dat hier bij zetten ,en dan doe ik dat ,en dan is het nog niet goed ,,Jezus ><


    Crack a bottle

    (...)
    Die is gesloten en volges de mod moes ik over zijn muziek dat hier bij zetten ,en dan doe ik dat ,en dan is het nog niet goed ,,Jezus ><
    Klopt dat heb ik gezegd ja. Omdat je geen topic mag openen over iets wat je ook in een ander topic kunt zeggen.. Dus kienders.. wees lief voor elkaar, geef elkaar een hand en ga weer gezellig doen ofzo.:Y)


    Wie du mir, so ich dir.

    (...)Klopt dat heb ik gezegd ja. Omdat je geen topic mag openen over iets wat je ook in een ander topic kunt zeggen.. Dus kienders.. wees lief voor elkaar, geef elkaar een hand en ga weer gezellig doen ofzo.:Y)

    Ga gewoon gezellig doen ja
    En luister naar de Grote Stalker

    Dude... zingt hij Let Me Sign echt?


    I live for the applause, you will die for it.

    whhah ik kende hem al voor Harry potter :L weet ook niuet waarom maar toen ik hem voor het eerst zag bij HP sprong ik uit me stoel en zei keihard "DAT IS ROBERT PATTINSON" en ik luister (heel erg) vaak zijn leidjes zowat elke dag


    everyday is a step higher to the end of the world.

    whhah ik kende hem al voor Harry potter :L weet ook niuet waarom maar toen ik hem voor het eerst zag bij HP sprong ik uit me stoel en zei keihard "DAT IS ROBERT PATTINSON" en ik luister (heel erg) vaak zijn leidjes zowat elke dag


    everyday is a step higher to the end of the world.

    ikku!!


    We're all dancing to the same sad song.

    Ik kende hem van Harry Potter. :}
    En ik vind hem niet echt zo mooi zingen. ^^
    Maar hij acteert wel goed. Meestal.

    Ik luister het
    Heel vaak
    Staat op me ipod en zing alles mee!


    Best way not to get your heart broken, is to pretend you don't have one.

    Ik kende hem van Harry Potter,maar dat ie muziek had wist ik geen eens.