• Daar ben ik eigenlijk wel benieuwd naar.

    [ topic verplaatst door een moderator ]


    I live for the applause, you will die for it.

    Geen idee. ^^


    A. ikmisje.

    Te veel films gekeken en af en toe een beetje plagiaat gepleegd? :'D

    Vraag het haar eens.

    Ik heb geen idee >< Mssch door ook andere boeken te lezen en films te kijken zoals Prodigy zegt ^^ Tsja dan kun je je ook wel afvragen hoe J.K Rowling op het idee van Harry Potter kwam (kom ik weer :Y)) Maargoed zij heeft heel veel van legendes en ook wel van andere boeken (zoals Lord of the Rings bemerkte ik). Mssch heeft Stephanie Meyer dat ook?

    xxx B(K)


    Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle

    Ahah. Ik heb het al. Ze kwam op het idee door een Droom.


    I live for the applause, you will die for it.

    Ahah. Ik heb het al. Ze kwam op het idee door een Droom.

    Haa, volgens mij komt het ook grotendeels door al die andere vreemde succesvolle verhalen. :Y)

    een briljante ingeving? :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    geen idee mis alle ideën van anderen mensen en die dan in een film stoppen


    love is dead and dead is love

    Een droom.
    Een vampier en een meisje lagen in een weide en toen zei de vampier iets in de trant van; 'ik wil je kussen, maar ik wil je ook vermoorden.'
    toen ze wakker werd heeft ze het opgeschreven en ging ze over dit probleem nadenken en toen ging ze het in een verhaalvorm opschrijven en toen bleef ze doorschrijven omdat ze wou weten wat er verder ging gebeuren.
    Op het eind had ze zoveel geschreven dat het genoeg was voor een boek, toen is ze na gaan denken over uitgeven en heeft ze naar 15 uitgevers iets gestuurd. 10 hebben gereageerd, en de meest aangeprezen uitgever zei van; 'we willen meer zien'.
    Eerst heette het trouwens Forks, maar niemand behalve Stephenie vond dat leuk. Dus gingen ze erover nadenken en werd het Twilightttttt<3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Mss zoals Harry Potter
    Ze was arm
    ze kuisde
    ze ging in de stamkroeg aan de verwarming zitten en kreeg plots en ideetje.. en nu is ze een van de rijkste vrouwen ooit (A)


    death to the one at the end of the serenade.

    Mss zoals Harry Potter
    Ze was arm
    ze kuisde
    ze ging in de stamkroeg aan de verwarming zitten en kreeg plots en ideetje.. en nu is ze een van de rijkste vrouwen ooit (A)
    In een trein was het :]

    hoe komen mensen op ideeën voor verhalen?


    AAP

    (...)In een trein was het :]

    I don't care! heb de harry potter en/of Twillight boeken nog nooit gelezen xD


    death to the one at the end of the serenade.

    Een droom.Een vampier en een meisje lagen in een weide en toen zei de vampier iets in de trant van; 'ik wil je kussen, maar ik wil je ook vermoorden.'toen ze wakker werd heeft ze het opgeschreven en ging ze over dit probleem nadenken en toen ging ze het in een verhaalvorm opschrijven en toen bleef ze doorschrijven omdat ze wou weten wat er verder ging gebeuren.Op het eind had ze zoveel geschreven dat het genoeg was voor een boek, toen is ze na gaan denken over uitgeven en heeft ze naar 15 uitgevers iets gestuurd. 10 hebben gereageerd, en de meest aangeprezen uitgever zei van; 'we willen meer zien'. Eerst heette het trouwens Forks, maar niemand behalve Stephenie vond dat leuk. Dus gingen ze erover nadenken en werd het Twilightttttt<3
    is mijn antwoord trouwens voldoende? :'D


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    (...)is mijn antwoord trouwens voldoende? :'D
    Jazeker bedankt =]


    I live for the applause, you will die for it.