• Ik heb nu vrede met dat jongetje! we hebben de ruzie opgelost


    Take my hand tonight

    ik haat hem echt hij maakt haatfilmpjes over mijn mama dit is gwn om woedend van te worden als je begrijpt wat ik bedoel.. hij zegt ' This is what we think of you're mom..' en dan laat ie een filmpje horen en dan gaat de telefoon van ' suck my dick ' dan zegt ie ' if she's hot ' dit gaat echt gwn te ver hiermee kan je mensen heel erg kwetsen hierbij begrijp je dat ik woedend word


    Take my hand tonight

    Gsus =='
    Ik vind dit zwak van jullie allebei. Hij maakt een haatfilmpje en jij stuurt je Quizlet 'vriendjes' erop af.


    Bored.

    Gsus =='
    Ik vind dit zwak van jullie allebei. Hij maakt een haatfilmpje en jij stuurt je Quizlet 'vriendjes' erop af.

    ik wil gwn zeggen dat deze dingen niet kunnen hoor! zo'n haatfilmpjes maken doe je gwn niet! ik wil gwn aan de quizletters tonen dat deze dingen niet kunnen, hoor!


    Take my hand tonight

    (...)
    voor het haatfilmpje of voor zijn zang filmpje?

    Haatfilmpjes. En niet alleen omdat jij het bent ofzo, maar omdat ik dat altijd bij haatfilmpjes doe. ^^


    Nobody exists on purpose. Nobody belongs anywhere. We're all going to die. Come watch TV.

    (...)
    ik wil gwn zeggen dat deze dingen niet kunnen hoor! zo'n haatfilmpjes maken doe je gwn niet! ik wil gwn aan de quizletters tonen dat deze dingen niet kunnen, hoor!

    Wij weten al dat het niet kan, maar het beste wat je kunt doen is gewoon rapporteren en verder laten voor wat het is. Negeer die shit.

    (...)
    ik wil gwn zeggen dat deze dingen niet kunnen hoor! zo'n haatfilmpjes maken doe je gwn niet! ik wil gwn aan de quizletters tonen dat deze dingen niet kunnen, hoor!

    Dat wisten ze al lang. Dus met die smoes hoef je niet aan te komen. Ik denk dat onze users wel wat slimmer zijn.
    Rapporteren en negeren. Als je er zelf op reageert, maak je het alleen maar erger.


    Bored.

    (...)
    Dat wisten ze al lang. Dus met die smoes hoef je niet aan te komen. Ik denk dat onze users wel wat slimmer zijn.
    Rapporteren en negeren. Als je er zelf op reageert, maak je het alleen maar erger.

    Misschien weten ze het al en toch wil ik gwn tonen omdat ik woedend ben op die gast.. wat ie over mijn moeder zzegt enz


    Take my hand tonight

    jij zingt overduidelijk beter!

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    (...)
    Misschien weten ze het al en toch wil ik gwn tonen omdat ik woedend ben op die gast.. wat ie over mijn moeder zzegt enz

    Dan hoef je dat alsnog niet in een topic te doen. Nu ben jij net zo laag bezig als hij is.


    Bored.

    (...)
    Dan hoef je dat alsnog niet in een topic te doen. Nu ben jij net zo laag bezig als hij is.

    niet waar.. dat is niet zo erg als wat hij bezig is hoor


    Take my hand tonight

    Omg... Dat kind is zielig x3.


    A. ikmisje.

    gheghe XD

    ik heb je gereplyd
    En heb tegen hem gezegt van
    Waarom als je het vind sucken waarom zet je het dhan op Yt XD

    ben benieuwd wat zijn antwoord is XD


    I solemny swear i am up to no good

    Zeker Jy !! Hij is echt errugg , Jy bent goed ! <3


    Happiness is a perfume you cannot pour on others without getting a few drops on yourself