• iedereen is pissed of snel boos of geïrriteerd.
    het is een feest moment hoor. 2009 komt eraan, kerst is net geweest. iedereen is gewoon pissed.
    ikzelf ook hoor maargoed, dat komt door veel kleine dingen.
    komt het door het weer, het is koud buiten..
    komt het doordat het snel donker is..
    komt het door de mensen waar je mee praat..
    geef antwoord!! (A)
    xóx


    when words fail, music speaks.

    En dan zegt ze dat alle andere chagrijnig zijn.

    lees het ding nog eens,
    ik zeg dat ik dat zelf ook ben ... =,=


    when words fail, music speaks.

    (...)
    lees het ding nog eens,
    ik zeg dat ik dat zelf ook ben ... =,=

    Oehh jij hebt ook een punt (A)


    Pictures fade away, but memories are forever

    (...)
    Oehh jij hebt ook een punt (A)

    het staat er al vanaf dat dit ding geopend is dus, het is gewoon een kwestie van goed lezen..


    when words fail, music speaks.

    Het komt door het weer.
    Door die vorst wordt mijn haar statisch. En dan zit mijn haar dus niet meer.
    En als mijn haar niet zit wil je me niet meemaken hoor..


    Mew <3

    Het komt door het weer.
    Door die vorst wordt mijn haar statisch. En dan zit mijn haar dus niet meer.
    En als mijn haar niet zit wil je me niet meemaken hoor..

    x'D ik heb altijd als het vroeg donker is dan denk ik dat het al laat is en dan denk ik dat ik naar bed moet =.=
    [woow ik denk wel veel ö]


    when words fail, music speaks.

    En dan zegt ze dat alle andere chagrijnig zijn.


    :')

    Maar anyway, ik word pissed als mensen toch dingen doen waarvan ik zei dat ze gewoon het moesten laten rusten en ze zo extra porblemen veroorzaken die ik er op dit moment niet bij kan hebben.

    (...)

    :')

    Maar anyway, ik word pissed als mensen toch dingen doen waarvan ik zei dat ze gewoon het moesten laten rusten en ze zo extra porblemen veroorzaken die ik er op dit moment niet bij kan hebben.

    hier wordt ik pissed om. gaat zeker om je weet wel, ik had een goede reden!


    when words fail, music speaks.

    (...)
    hier wordt ik pissed om. gaat zeker om je weet wel, ik had een goede reden!

    je mag pissed worden, was ik ook toen ik het hoorde. en whatever the reason may be, het was geen slimme zet en dan reageer ik bot ja.
    ben ik arrogant voor.

    (...)
    je mag pissed worden, was ik ook toen ik het hoorde. en whatever the reason may be, het was geen slimme zet en dan reageer ik bot ja.
    ben ik arrogant voor.

    sorry hoor maar quizlet is niet van jou en dinges,en ga nu niet zeggen, zo doen we niet dat is wel zo, en daar heb ik egt zo de pest in. en de reden is wel belangrijk met een goede reden is het niet erg, want als dat weer gebeurt krijgen we het weer.. en daar heb ik geen zin in want ik geef om haar


    when words fail, music speaks.

    OhmyGodddd , Waarom moet overal ruzie ontstaan?>.< Hieer heb ik dus de pest op.


    Pictures fade away, but memories are forever

    Met deze dagen zit je gewoon best veel op elkaars lip en dat wekt uiteindelijk frustraties op. En juist door de drukte van deze dagen is men sneller geïrriteerd denk ik.
    xoxo


    Why don't you break my heart

    Morgen gaat Sam vet hard vuurwerk afsteken + schaatsen dus ik heb geen enkele reden om chagrijnig te zijn ^^
    Omg.. morgen.. dat is vandaag.


    No growth of the heart is ever a waste

    en vooral omdat er geen sneeuw ligt , wat is kerst zonder wit spul?


    I’m not acceptin another apology

    Euhm..volgens mij is het gemakkelijker om pissed te zijn dan om te lachen?
    Neen, ik weet niet. Misschien zijn ze moe van kerst te vieren en zijn ze daarom snel pissed?


    -

    Als andere mensen pissed tegen mij doen, word ik ook snel pissed x'D

    het is een virus! Ö