• Ja, oké, ik kom even zagen.
    Ik vind serieus dat iedereen mooi is, want als ik over straat loop, dan denk ik, wauw, die heeft mooie ogen, en die is daar mooi, en dat en dat. Ja, ik realiseerde vandaag voor de spiegel, zelfs ik heb iets moois O.o En dan erger ik me aan die mensen die vinden dat ze zichzelf lelijk vinden, en helemaal hysterisch doen erover. Want ja, of je wil een ander gelukkig maken door te zeggen: jij bent wel mooi, ik ben pas niet mooi (:. En dat is nou niet echt het gene wat mij stresst, maar meer de mensen die naar me toekomen: ja ik vind mezelf echt lelijk, niemand wilt mij, blabla. En het is niet zo dat ik je aanstellerig vind, maar ik wil nu gewoon in het algemeen duidelijk maken dat iedereen mooi is dus.;3
    Oké, dat moest ik even kwijt ^^

    EDIT: Ik heb even net een voorbeeld gehad, Hitler, en ookal is hij niet de mooiste, is hij ook gewoon mooi op zijn eigen manier. Dus wat ik gewoonweg duidelijk wil maken: sommige mensen zijn dan wel lelijk, maar toch zijn ze mooi, op hun eigen manier (:


    ok

    nou :')
    ik vind niet iedereen mooi sorry.
    bij sommige misbaksels is er werkelijk geen enkel pluspuntje te vinden.

    Muha, dacht ik ook. :Y)

    (...)
    Als je ook vond dat alleen het perfechte ras op aarde mocht blijven bestaan, was hij mooi ja. :'D
    Btw, praten over Hitler, is dat niet een soort van verboden, enzo? Of is dat alleen zijn tekentje dat je niet mag tekenen?

    Ik mag dat sterretje tekenen waar ik wil
    Ik mag oer hem praten wanneer ik wil
    Maar ik geloof dat dat niet mijn favoriete onderp is
    Dus ik doe dat niet
    En nu is Hitler afgesloten

    Punt.:Y)



    .

    Hmm, oké, sommige mensen zijn dan niet echt de mooiste ofzo, toch zijn ze mooi op hun eigen manier (:
    xoxo'


    ok

    (...)
    Ja, but Hitler heeft zichzelf verpest (:
    En die snor is eigenlijk best sexy ^^ Oké, toch niet. Maar toch. Als je niet mooi bent van buiten, zijn de meeste mensen dat wel van binnen.
    x.


    :P helemaal gelijk! mijn bio leraar zei dat ik mooie wangslijmcellen ofzoiets had xD, maar ff serieus, ik ben het helemaal met je eens :P


    XxX Katja XxX

    (...)

    :P helemaal gelijk! mijn bio leraar zei dat ik mooie wangslijmcellen ofzoiets had xD, maar ff serieus, ik ben het helemaal met je eens :P


    XxX Katja XxX

    Over wangslijmcellen gesproken, die van mij waren juist hartstikke ieuw. <.< Maar ik heb het over dat andere binnen, die binnen van je innerlijk. [x


    ok

    nou :')
    ik vind niet iedereen mooi sorry.
    bij sommige misbaksels is er werkelijk geen enkel pluspuntje te vinden.


    x'D

    hahahahahaaaaaa.
    omg. idd.
    mooier kan ik het niet verwoorden.

    Ik vind ook niet iedereen mooi.

    en tussen,

    leuk
    mooi
    knap.


    zit nog een groot verschil!

    Maar ik zie zelden iemand die ik mooi vind.

    ik ken er wel heeel veel die echt echt knap zijn :3.

    x

    Misschien heb je wel gelijk...


    We can only learn to love by loving.

    iedereen is mooi,,, maar wel op zijn eigen manier...xD

    Weetje, Iemand die nu zegt dat niet iedereen mooi is moet naar die mislukte Hollywoodsterren kijken. Hun zijn het schoonheidsidaal?! Hun hebben net zoals een normaal mens puistjes, vet haar en een doffe huid.
    En wat is het schoonheids ideaal nou? En die 7 schoonheden! Ik ken mensen die hebben er geen en zien er heel knap uit.

    nou :')
    ik vind niet iedereen mooi sorry.
    bij sommige misbaksels is er werkelijk geen enkel pluspuntje te vinden.

    Misschien niet bij het uiterlijk, maar wel innerlijk ? : )


    Life is a fashionshow, the street is our catwalk.

    Weetje, Iemand die nu zegt dat niet iedereen mooi is moet naar die mislukte Hollywoodsterren kijken. Hun zijn het schoonheidsidaal?! Hun hebben net zoals een normaal mens puistjes, vet haar en een doffe huid.
    En wat is het schoonheids ideaal nou? En die 7 schoonheden! Ik ken mensen die hebben er geen en zien er heel knap uit.



    GOSH. take it easy.


    -

    Ik vind het goed, als je vanuit jezelf, iedereen mooi vind. (:
    [/go Madena! yourock x)]

    Maar, ik heb dat gewoon niet.

    Ik denk dat je er pas kan over oordelen,
    als je het verschil weet tussen alle soorten mooi.

    Ik bedoel, dat je bv. op blonde jongens val, dan vallen die waarsch. bij jou ook onder mooi.

    Leuk, Mooi, Knap, aantrekkelijk,

    ga er eerst vanuit wat bij jou valt onder mooi, en oordeel dan pas.


    x

    Over dit onderwerp kan je uren doorgaan.

    en ook over elk, sub-ject dat hieronder valt.

    Modellen?
    'Hollywoud-sterren'
    Schoonheidsideaal.
    Smaken verschillen,
    Iedereen is mooi,
    iedereen is anders,

    blablabla.

    k zie het meer als een kwestie van smaakxD


    want iemand die jij mooi vind.... hoef ik niet mooi te vinden ;)