• Zou het niet handig zijn als je op een profiel komt en een lijst ziet met zijn/haar vorige namen?Niet nodig,maar misschien wel handig als je die persoon nodig hebt.
    xox'


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Ik vind het wel een redelijk idee xD


    We can only learn to love by loving.

    ja, eigenlijk wel. Ik zoek me rot naar personen die de naam heeft veranderd.

    Me 2


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    ja, eigenlijk wel. Ik zoek me rot naar personen die de naam heeft veranderd.

    dat heb ik ook soms.... echt irri...

    of dan staat er bij online vrienden een naam en dan denk is ....wie is dat nou?? die heb ik toch niet toe gevoegt?? maar dan kijk je en dan denk je oooow die is dat...xD

    Ja, goed idee.:'D
    But, voor de mensen die hun naam veranderen, is het eigenlijk wel handig om dat ook in hun signature te vermelden ^^ Ik verander dan wel iedere maand mijn naam, maar het blijft op Madena en iets erachter ^^
    Much x and o's.


    ok

    Jaaa :'D

    Jhaa maar dan niet óp het stuk waar uhmm je dingen over jezelf staan want dat word dan onordelijk ofsoo x]

    agree... [misschien hadig als het onder jou series, quizlets etc etc komt te staan]


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Hmm, leuk idee. Maar dan met een link ofzo. Zoals bij die sterren. Dan klik je er even op en krijg je een nieuwe pagina met vorige namen. ^^

    Hmm, leuk idee. Maar dan met een link ofzo. Zoals bij die sterren. Dan klik je er even op en krijg je een nieuwe pagina met vorige namen. ^^

    zoiets ja. ^^

    Goed idee! : D


    I recycle my thoughts.

    Hmm, leuk idee. Maar dan met een link ofzo. Zoals bij die sterren. Dan klik je er even op en krijg je een nieuwe pagina met vorige namen. ^^

    Ja _O_


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja das wel handig x']
    want niet iedereen heeft zin om die usernamen op zijn/haar profiel te zetten :]


    all I want for christmas is a girlfriend

    Lijkt me idd wel erg handig^^


    If you had never come out of the blue, I would've stay