• jaa want ik ben like 24/7 druk ,Wnt volges son kind heb je aan 3% van mijn enery genoeg om een jaar rondjes te blijven springen >< maar anyway , Ik ben duss heel drukkig en altijd Melig X'] Dat houd duss in dat ik mezelf altijd heel grappig vind selfs al is dat niet soo X'] En ik kan best wel heel arrogant zijn en ik doe en zeg dingen voor ik denk ,als ik al denk X'] Duss dan kunnen mensen nogal kwaad op mij worden omdat als iemand lelijke sgoenen aanheeft dan segk dat gwn fseu X']
    En ik heeft een grote bek tegen de leraren ,,en drm mag bijna geen enkele leraar mij meer X']
    En ik ben ook mega irritant,volges kindjes,en ik praat nooit goed nederlands (A) Behalfe als het moet ,dan vind iedereen mij eng omdat ik dan opeens perfect nederlands kan praten maar okay X'] En ik drijf altijd mijn zin door en ben duss best kopig/eigenwijs idd X']

    En nu ben ik er duss achter dat dat aanstekelijk werkt.Want eerst vind iedereen mij heel irritant omdak de hele tijd plat lig en druk ben enseu maar later doen se gewoon mee duss ik vind stiekem dat ik magisch ben (A) *slaat nicol voor de kop* ja wat ,sei slaat sigself de hele avond al voro de kopXD


    Crack a bottle