• Zou, het niet handig zijn als je ook zo een melding krijgt bij een nieuwe reactie op je foto en/of ook bij een nieuwe reactie op je blog. Ik zou het in ieder geval makkelijker vinden en wie nog??

    Edit;
    Een aan/uit-knopje moet er wel bijgelevered worden.

    JAAAAAAA ik vind dit geniaal ik sat er net ookal aan te dneke xD


    We can only learn to love by loving.

    dat is een goed idee!^^

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    Ik ook dat goed idee vinden.
    x


    ok

    Dat is er toch al?

    Nee zeg, moeten we zeker overal een melder op =.=

    Misschien kan er dan ook bij op welke dingen je wel en welke je niet een melder wil ..


    Remember the nights we drove around crazy, in love.

    Nee zeg, moeten we zeker overal een melder op =.=

    mee eens,
    je krijgt toch al een mail, dus wat wil je nog meer?


    when words fail, music speaks.

    Nee zeg, moeten we zeker overal een melder op =.=

    Oui.
    @ xWONDERLAND
    Dat wilde ik net voorstellen ^^


    ok

    (...)
    Oui.

    Dan wacht ik op de melder die gaat zeggen: wanneer je pc uitmoet of wanneer je ouders thuiskomen >.<

    (...)
    Dan wacht ik op de melder die gaat zeggen: wanneer je pc uitmoet of wanneer je ouders thuiskomen >.<

    En de melder wanneer de film begint.
    x


    ok

    Nee, niet nog meer meldingen. Dat is je eigen verantwoordelijkheid om dat in de gaten te houden. En mocht het zo zijn, dan moet het ook uit te zetten zijn. Ik word namelijk nu al gek van de gastenboek-meldingen.

    Dat is er toch al?

    Ja, dat krijg ik wel...

    Ik vind goed idee want eigenlijk heb je aan het Gastenboek melding niks... Dan moet je instellen om geen mail meer te ontvangen dat je een GB bericht hebt, maar dan krijg je ook geen melding meer dat je een reactie hebt op een foto/quiz/blog.
    OF je moet apart kunnen instellen dat je GB, foto, blog reactie kunt krijgen in je mail
    OF voor alles een melding.
    Als iemand begrijpt wat ik bedoel?


    I live for the applause, you will die for it.

    Madena heeft het allerbeste idee ooit bedacht!x)
    Namelijk of je gewoon zelf kunt instellen of je die meldingen krijgt of niet =='
    x.


    ok

    Ik vind goed idee want eigenlijk heb je aan het Gastenboek melding niks... Dan moet je instellen om geen mail meer te ontvangen dat je een GB bericht hebt, maar dan krijg je ook geen melding meer dat je een reactie hebt op een foto/quiz/blog.
    OF je moet apart kunnen instellen dat je GB, foto, blog reactie kunt krijgen in je mail
    OF voor alles een melding.
    Als iemand begrijpt wat ik bedoel?

    Jij begrijpt me.