Rol: BF Hoofdrol
Naam: Michelle
Leeftijd: 19
Karakter: Lief, Vrolijk, Eigenwijs, Koppig, Soms Arrogant en Egoïstisch, Betrouwbaar, Behulpzaam en Bitchy.
Foto: Komt eraan!
Tekstje:
Hé Dude! Ik ben Michelle en ben 19 jaartjes jong, ik hou van dansen, zingen, feesten en roken. Ik ben een meisje die zich niet altijd even eerlijk aan de regels houd. Ik ben verslaafd aan chocolade en milkshakes en natuurlijk roken ^^. Ik speel piano, gitaar en viool. Ik haat spinnen (en andere vage dingen), arrogante jongens, mensen die denken beter te zijn dan mij,terwijl ze dat niet zijn ><'. Oja, ik hou ook van jongens, maar ze moeten er wel ontzetten lerkker, schattig en lief uit zien :]. Mijn karakter is Lief, Vrolijk, Eigenwijs, Koppig, Soms Arrogant en Egoïstisch, Betrouwbaar, Behulpzaam en Bitchy. En het is echt waar want ik heb het net na gevraagd. Verder ben ik nogal een hyper persoontje maar daar moet je je gewoon niks van aantrekken ¬¬'. But I need to go now! Bye, chicki. xx. Michelle
Waarom die rol: Het lijkt me een super leuke serie en rol! Dus daarom wil ik hem zo graag ^^.