ik heb een msn van me vriendin gehad...e ze beweede dat dat tom was x'] hij kwam dus zo online
we hadden dus een gwn engels gesprekje....vraag ik dis zo of ie zijn cam aan wil doen x'] en hij accpteerde hem!:Otom zag ik tom daar dus met georg zitte...en ze zaten steeds met die cam te draaien x']....maar ik geloof nog steeds niet dat het tom was x']
me vriendin die heb ook op msn had vroeg of bill er ook was en toen draaide hij ook de cam:O en da zag ik ook x']...(ja je kan je cam bij zoveel mensen aan doen..hoeveel jij maar wil
) dan doe ik ook -_-''
maar ik geloof het nogsteed niet x']..denk ik x']
Dat is een bekende ja. ^^
Die speelt een stukje van een filmpje af waarbij Georg en Tom samen zitten. Helaas, kende ik dat filmpje. =] Maargoed fakers zijn het toch wel.
En hij antwoorde:
dein deutch ist sehr gut
you can also talk english to me if u want
bis 14 juni
x Tom
Duidelijk gevalletje van een niet duitse faker. Begint meteen over engels praten. Blijkbaar kan diegene zelf geen duits, of in ieder geval, niet goed. ^^
Ge hebt gelijk,ik wou nog zeggen,Vraag het eens aan Bomba die weet veel over the Fakers enz vn die dingen
Maar,maar...'ik zal het vragen aan Bill'
Praat gij daar dn echt mee op een Concert
xx
Haha lief dat je meteen aan mij dacht. ^^ Oeh ik sta bekend als de faker opstoorster ofzo. :'DD
Maar like, iedereen kan met die gozer praten hoor, als je goeie bronnen hebt over welk hotel ze zitten. ^^ Gewoon naar de goeie plaats gaan.
Like i said, áls ik hem tegenkom zal ik het vragen. Maar ik ben niet van plan hun bus te gaan achtervolgen ofzo, echt like, ik ben daar te lui voor. \o/