• 'Rehab' en 'Het is niet van jouw,Tom' zullen binnekort verschijnen. en daarom ga ik een korte preview van beide aan jullie schenken. zo lief als ik ben n_n


    Previes : Het is niet van jouw,Tom

    Mijn handen glijden zachtjes over het fotopapier,het is zo glad,zo mooi. Ik laat mijn handen hun eigen weg gaan en staar naar de foto’s op de bladzijde. Het zijn foto’s van leuke tijden,goede tijden,tijden samen met Tom en de anderen,tijden waarin hij niet zo veel op tournee was. Ik ben eenzaam,erg eenzaam. Dit is al de 3e maand dat Tom weg is en over 2 maanden zal hij er weer voor even zijn.

    Preview : Rehab
    Mijn ogen zijn gesloten maar ik ruik het al vanaf hier. de heerlijke geur van alcohol,verse jonge ongedronken alcohol. Ik lik zachtjes mijn droge en gescheurde lippen af terwijl ik naar een glas sterke drank snak. Ik kan de verleiding naar dat hemelse goedje simpelweg niet weerstaan. Mijn ouders kunnen wel dreigen met afkickcentra's ik moet het gewoon hebben. opeens open ik mijn helder blauwe ogen en kijk omhoog naar mijn plafond.

    Ik WIL Alcohol!


    nou wat vinden jullie ervan ? xD


    We can only learn to love by loving.

    O Ja..

    Het is niet van jouw,tom zal zaterdagavond worden geactiveerd

    Rehab volgende week. xD


    We can only learn to love by loving.

    Nou Nicol. Je moet het wel nú activeren he!, want ik kan niet zolang wachten (:


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou Nicol. Je moet het wel nú activeren he!, want ik kan niet zolang wachten (:


    ne exD want ik heb nog niet genoeg getypt vind ik


    We can only learn to love by loving.

    Nou en, ik vind van wel dus je moet ze gewoon nu activeren!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Nou en, ik vind van wel dus je moet ze gewoon nu activeren!


    oke..
    ik zal Het is niet van jouw,tom zo voor je activeren xD


    We can only learn to love by loving.