• Ja ik kom heel vaak in gb's tegen of krijg van die berichten met:
    ''Jij bent mooi zullen we vrienden worden?''
    ''Hee jij bent emo dat ben ik ook zullen we vrienden worden?''
    ''Hoi, jij bent een mooie scene kid ik ben dat ook zullen we vrienden worden?''
    En bij Mods lees je dit vaak:
    ''Jij bent moderator zullen we vrienden worden?''

    Ik snap daar het nut niet van? Meestal zijn die meiden die dat vragen 8 á 9 jaar maar wat vinden jullie daar van en wat als jullie zo'n bericht krijgen en als je vrienden met iemand zou willen worden hoe doe jij dat dan?

    xox' <3


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    1; hoe ik dat doe? gewoon vaak met die gene praten. natuurlijk zeg je niet egt van, ooh nu zijn we vrienden ;D maar gewoon dat merk je wel een band :Y)

    2; ik vind het best irritant eerlijk gezegd. gewoon om je status of je uiterlijk vragen ze je om vrienden te worden dat slaat nergens op..


    when words fail, music speaks.

    Ik heb ook zo is iemand gehad , Die heeft mij dagenlang zitten stalken zo een meisje vn 9 jaar en toen is ze uiteindlek gestopt.

    Gwn negeren ,doe ik. x)


    A. ikmisje.

    1; hoe ik dat doe? gewoon vaak met die gene praten. natuurlijk zeg je niet egt van, ooh nu zijn we vrienden ;D maar gewoon dat merk je wel een band :Y)

    2; ik vind het best irritant eerlijk gezegd. gewoon om je status of je uiterlijk vragen ze je om vrienden te worden dat slaat nergens op..


    Je hebt gelijk _O_

    @ POOHBEERx3

    Das kut ik heb zo'n jongen maar die is 16 ofzo en die stalkt me nog steeds ;o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)

    Je hebt gelijk _O_

    @ POOHBEERx3

    Das kut ik heb zo'n jongen maar die is 16 ofzo en die stalkt me nog steeds ;o

    *voelt zich trots (A)*


    when words fail, music speaks.

    ik krijg niet van zulke berichten.. xD


    We can only learn to love by loving.

    ik krijg [gelukkig] niet van die berichten met jij bent mooi enzo...vin ik maar geslijm... ze kennen me niet eens echt... dan kan je toch niet echt vrienden worden toch.... naja..dat vind ik..xD

    @ Decoy

    Is hij knap ?? :]


    A. ikmisje.

    Oho... ik voeg alleen iemand toe als die aardig tegen mij doet, nie als diegene het zomaar opeens vraagt x)


    xxx


    Reality is a lovely place, but I wouldn't wanna live there.

    @ Decoy

    Is hij knap ?? :]

    Nee hij is zo'n s*kkel we waren op dezelfde meeting enzo hgij nodigde me uit hij had niet door dat ik der was enzo. S:


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)
    Nee hij is zo'n s*kkel we waren op dezelfde meeting enzo hgij nodigde me uit hij had niet door dat ik der was enzo. S:


    Roderick? x_x of is dat een andere gast [/ik leer veel van jouw hyves]


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    Roderick? x_x of is dat een andere gast [/ik leer veel van jouw hyves]
    Nee Roderick is lief :3 Ik ging gister met hem msnén met webcam :3 nee richard deed dat :S


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    (...)Nee Roderick is lief :3 Ik ging gister met hem msnén met webcam :3 nee richard deed dat :S


    richard roderick al die r'en maken me soo.. soo verward! *gaat iemo doen*


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    Nee hij is zo'n s*kkel we waren op dezelfde meeting enzo hgij nodigde me uit hij had niet door dat ik der was enzo. S:


    Omg... Zo een domme sukkel.


    A. ikmisje.

    (...)

    richard roderick al die r'en maken me soo.. soo verward! *gaat iemo doen*

    Ikke wil emo doen :3

    Weetje die richard heeft me nu al voor 3 meeting uit genodigt naar 1 ben ik geweest een ander niet en 2 januari ga ik nog naar 1 ;o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ik kreeg een keer een bericht en dat was echt dom.

    'Jij bent cool.
    Ben jij emo?'

    Ik dacht echt wtf, en heb dit terug gestuurd:

    'Weet ik. Nee.'