• Ik wil een spiegelreflex camera!
    Maar die dingen zijn zo abnormaal expensive Ö Als je een beetje een goede wilt hebben ben je al snel zo'n 500 euro kwijt.
    Maar goed, nu mijn vraag;
    Ik zit heel erg te twijfelen tussen twee camera's. Welke moet het volgens jullie worden?
    De Canon EOS 50D Kit;
    http://www.bol.com/nl/p/elektronica/canon-eos-50d-kit-ef-s-18-200-mm-is/9000000006301092/index.html#product_specificaties
    Of de Canon EOS 450D;
    http://www.bol.com/nl/p/elektronica/canon-eos-450d-18-55mm/9000000005981323/index.html#product_specificaties
    Gelieve even niet op de prijzen te letten, want ze zijn duur, ja. Maar welke zouden jullie nemen als geld geen rol speelt? Qua specificaties enz.?
    X.

    Hé jammer, dacht ik dat je een nieuwe stand alone had gemaakt. .__.'
    maar ik zal even kijken. :'D

    Hé jammer, dacht ik dat je een nieuwe stand alone had gemaakt. .__.'
    maar ik zal even kijken. :'D

    Whaha, nee. Sorry. Dit gaat puur over een nieuwe camera ^^

    De eerste, die heeft meer megapixel. :]



    Ik zou de Canon EOS 50D Kit nemen. (:

    De eerste, die heeft meer megapixel. :]

    De tweede heeft meer belichtingsprogramma's en beeldeffecten >< Vandaar mijn dilemma O.o

    Wat is het verschil tussen een normale camera en een spiegelreflex?

    (...)
    De tweede heeft meer belichtingsprogramma's en beeldeffecten >< Vandaar mijn dilemma O.o


    wat zijn dat?
    [blond! :'D]

    Wat is het verschil tussen een normale camera en een spiegelreflex?

    Een spiegelreflex camera bevat, jawel, een spiegel. Het is gewoon een camera met een bijzonder zoekersysteem dat heel nauwkeurig in te stellen is. Daar kun je dus de scherpste en mooiste foto's mee maken.

    (...)
    Een spiegelreflex camera bevat, jawel, een spiegel. Het is gewoon een camera met een bijzonder zoekersysteem dat heel nauwkeurig in te stellen is. Daar kun je dus de scherpste en mooiste foto's mee maken.
    aha ok :] weer wat geleerd

    (...)

    wat zijn dat?
    [blond! :'D]

    Belichtingsprogramma; Als het nacht is, heb je bijvoorbeeld een andere flits nodig dan bij mist. Daar zijn allemaal verschillende programma's voor en die worden belichtingsprogramma's genoemd.
    Beeldeffecten maken dat je op de camera zelf de foto's al enigzins kunt bewerken. Je kunt de kleuren al veranderen enz.

    Nou, deze keuze moet je zelf doen. Cus ik weet dus niets maar dan ook niets over camera's.

    Hmm.
    ik denk dat ik zou gaan voor de 2e! :'D
    Maar de keuze ligt bij jou, meis.

    mijn oompje heeft er ook een want die is naar Australië en wilde mooie foto's maken:Y) geen idee welke hij heeft gekocht [/geen hulp] mijn comp flipt als ik op links klik dus die ene zonder specialde lichteffecten en fotobewerking.. omdat.. je dat al zelf kunt doen ^^"


    BAM!

    wij hebben dat thuis ook!^^ maak je echt mooie foto's mee!:D

    xX


    If you don't understand my silence, you will never understand my words.

    wij hebben dat thuis ook!^^ maak je echt mooie foto's mee!:D

    xX

    Uhu ^^ Daarom wil ik er ook zo graag één.