• Hoi. Ik vind pesten afschuwelijk! Sommige mensen vinden het lollig om iemands boterham of tas aftepakken. Ik zie de lol er niet in.
    Pesten is raar. Dom als je dat doet. Je bereikt er niks mee. Pesters die zijn bang dat ze zelf gepest zullen worden. Ze hebben dan ook niet door dat ze iemands leven verwoesten. Mensen hebben er altijd last van. Ze vertrouwen veel mensen niet meer. Denkend dat zij hun ook gaan pesten. Ze hebben nachtmerries. Dromend dat ze gepest worden. Maar niet dromend! Het gebeurd! Pesters zoeken altijd een zwak persoontje uit. Zwak niet, maar die (wat ze denken) niks tegen hun uitdurft te brengen. Dát is nou zwak. Sneu zelfs. Heb je niks beters te doen? Als je degene toch zo haat, dan ga je er toch niet tijd aanbesteden?
    Hoewel negeren ook gewoon een vorm van pesten is. Ook is dat vreselijk.
    Wat is jouwn mening? Vind jij het normaal? Doe je er ook wat aan? Ben je zelf ook gepest? Ik vind het niet normaal

    (: :Y) dat moest ik ffkes kwijt
    -x


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Pesten achja, je kan er niks tegen doen. En ik neem het wel op voor de slachtoffer.

    Pesten achja, je kan er niks tegen doen. En ik neem het wel op voor de slachtoffer.

    indeed


    I see sunset in your eyes

    Ik ben zelf gepest, ja. Negen schooljaren lang. Ik vind pesten een van de ergste dingen die gebeuren tegenwoordig. Mensen die gepest worden houden er hun hele leven dingen aan over. Mensen die pesten moeten echt eens naar zichzelf kijken. Er is waarschijnlijk iets goed mis met diegene. Niet altijd zo, maar vaak wel.
    Ik heb een hekel aan pesten. Het heeft mijn hele leven drastisch verandert.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    Vreselijk!!!

    Iemand Spijt geleze?
    Zoown verhaal is egt gebeurt,,
    met pesten maak je iemand anders leven KAPOT!

    Ik vind dat pesters een grote straf moeten krijgen,,


    --

    kben gepest en het is aschuwelijk idd
    khaat pesters..!


    Even though it feels like your dying, Hope ain't gone.

    Ikzelf ben gepest, op mijn basisschooltijd. Waarom? Door mijn haar. gelukkig is het op mijn middelbaretijd veranderd. maar ik zal het nooit vergeten, verschrikkelijk! x_x'
    Maar, tegen pesters kan je niets doen. je kan slechts het slachttoffer helpen.

    Ik ben zelf gepest, ja. Negen schooljaren lang. Ik vind pesten een van de ergste dingen die gebeuren tegenwoordig. Mensen die gepest worden houden er hun hele leven dingen aan over. Mensen die pesten moeten echt eens naar zichzelf kijken. Er is waarschijnlijk iets goed mis met diegene. Niet altijd zo, maar vaak wel.
    Ik heb een hekel aan pesten. Het heeft mijn hele leven drastisch verandert.


    Meestal begint een pester te pesten omdat hij weet dat er met zichzelf iets niet goed zit. Hij kan pesten uit angst, dat hij zelf gepest wordt, of hij pest omdat die hij zo populairder wordt en weet dat ie aanghangsel gaat krijgen. Omdat ie cool & stoer wil zijn.

    voor meisjes geldt dat hetzelfde


    I see sunset in your eyes

    (...)

    Meestal begint een pester te pesten omdat hij weet dat er met zichzelf iets niet goed zit. Hij kan pesten uit angst, dat hij zelf gepest wordt, of hij pest omdat die hij zo populairder wordt en weet dat ie aanghangsel gaat krijgen. Omdat ie cool & stoer wil zijn.

    voor meisjes geldt dat hetzelfde


    Thats true.

    Pesters zullen er altijd blijven ;]
    Je kunt dr nix tegen doen.

    ik ben zelf jaren gepest, het heeft me egt verwoest.
    pesten is zielig, alleen er is vrijwel niks aan te doen.


    I am an idiot, I move.

    Pesten is dom, stom.. gewoon alles!
    Ik ben echt heel lang gepest, en ik ben er eigenlijk nu nog niet bovenop x_x
    Jammer dat er niets aan te doen valt... ><


    Underdog, just look at the mess you made.

    Dubbeltopic -.-
    ONtopic: pesten zuigt.


    No growth of the heart is ever a waste

    Dubbeltopic -.-
    ONtopic: pesten zuigt.


    WAUW JOUW NAAM IS GROEN :O


    'srry moest ff x'D'

    Ik ben zelf ook een paar jaar gepest. Ik merk wel dat als ik zie dat er iemand word gepest ik er wel wat van zeg. Omdat ik weet hoe het is.
    Maar ik ben er ook sterker door geworden. Ik weet wel wat ik wel en niet kan zeggen.
    But; Pesten zuigt. Pesters zijn zielig. En al helemaal als het over internet ofzo gebeurd.


    Music is the new sex

    Ik ben niet gepest. Maar de jongen die ik leuk vond wel. Op de basisschool. Ik vind het zo rot voor hem, en ik ben blij voor hem dat ie het nu leuk heeft in onze klas.


    a figment of your imagination