• Ja ja.
    Wat vinden jullie van vuurwerk?
    vinden jullie dat het zo goed gaat of dat het verboden moet worden of zo. gewoon wat je ervan vindt qua gebruik ofso x3


    If I die young, send me away with the words of a lovesong.

    Ik haat het xD

    Ik half x3.
    Siervuurwerk is mooi, maar rotjes enzo, die haat ik o.O'


    Aye, brother! 4 8 15 16 23 42

    Explosief :|


    It's all for you, my butterfly.

    omg, ik zat gisteren rustig op Quizlet.Schrik ik me een ongeluk van een aantal knallen.Ik door het raam gaan kijken.Waren onze overburen gezellig voorwerk aan het afsteken.Ik dacht dat we werden aangevallen ofzo -_-"

    Maar ik hou wel van vuurwerk, soms toch.


    The soul needs autumn.

    Bij ons word altijd heel het dorp geterroriseert o.o. T was zelfs bij editie.nl dat de politie camera's gaat ophangen om te kijken of mensen al voor oud en nieuw illegaal vuurwerk afsteken [heb ik gedaan niet doorvertellenx]] en dr staan altijd van die ME-mannetjes met met van die schermen en stokken door t dorp verspreidXD
    Maar t zijn alleen die kleine etterjochies die die gevaarlijke dingen doen, waardoor t dus misschien voor iedereen verboden word--'.


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    Ik heb der ooit een nachtmerry over gehad xd er was Vuurwerk xD en men Hand zag blauw xD :O xD


    Your Butt is Mine!

    Het is wel lache.

    Vandaag of morgen haal ik vuurwerk bij een vriend van mij. Van die behoorlijke harde illegale knallers xD.


    In Italië tot en met 26 juli! :D