(...)
mijn vriendinnen zeiden dat ze maar tot 6 gingen filmen en dat zeven Nooit verfilmt zal worden omdat harry in 6 al dood zal gaan in de film!
xX
Okee waar hebben jou vriendinnen dat vandaan zeg ? >< Ze hebben juist allang aangekondigt dat ze deel 7 in twee delen zullen verfilmen, zodat ze alles uit het boek duidelijk erin kunnen doen.
xxx B(K)
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Okee waar hebben jou vriendinnen dat vandaan zeg ? >< Ze hebben juist allang aangekondigt dat ze deel 7 in twee delen zullen verfilmen, zodat ze alles uit het boek duidelijk erin kunnen doen.
xxx B(K)
jaah dat vondt ik ook maarjah die zijn zo koppig als iets!--'maar goed.^^ Ik verheug me er ook op!
xX
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
(...) jaah dat vondt ik ook maarjah die zijn zo koppig als iets!--'maar goed.^^ Ik verheug me er ook op!
xX
Haha okee, naja deel 7 komt er echt wel hoorw >< Wat denken jouw vriendinnen wel niet? No offense tegen ze hoor, maar ze zouden het alleen al maken om het geld dat ze ermee kunnen verdienen, dusja >< En er is ook al aangekondigd dat ze in feb. beginnen met filmen van deel 7 En ik verheug me er ook op!
xxx B(K)
Het is niet ongewoon dat mensen hun hele leven wachten met beginnen te leven. - Eckhart Tolle
Haha okee, naja deel 7 komt er echt wel hoorw >< Wat denken jouw vriendinnen wel niet? No offense tegen ze hoor, maar ze zouden het alleen al maken om het geld dat ze ermee kunnen verdienen, dusja >< En er is ook al aangekondigd dat ze in feb. beginnen met filmen van deel 7 En ik verheug me er ook op!
xxx B(K)
Yes! ik kan niet wachten tot hij op dvd uit komt!!
xX
If you don't understand my silence, you will never understand my words.
Hallo *zwaait* Gaat het al goed met je serie? Ik had trwns nog een idee, er moet ook een HP band in voorkomen en Ron mag dan op de muziek gaan balletdansen Haha Ikke heb trnws ook een leuk plaatje daarvan.
xxx B(K)