• Vanaf vanavond een paar dagen iedere avond Harry Potter films op SBS6.
    Wie gaat er kijken?
    Ik wel in ieder geval. Ik ben nu toch al mijn vakantie aan het verpesten : D.


    I recycle my thoughts.

    xP Harry Potter.. ?
    das grappig xD

    ik ging alle delen x achter elkaar kijken [toen was deel 5 ernog nie dus 4 delen] sat iets van 9 uur voor de tv ? xD zonder plas en drinkpauzes xD


    We can only learn to love by loving.

    er is toch niets anders op de tv dus ga ik ook maar eens kijken hoe lekker harry potter wel niet is.[/geloof het niet, maar mijn vriendin vind hem lekker.]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    er is toch niets anders op de tv dus ga ik ook maar eens kijken hoe lekker harry potter wel niet is.[/geloof het niet, maar mijn vriendin vind hem lekker.]

    Haha, ik vind hem in ieder geval niet lelijk ofzo. Ik heb ergere mensen gezien : D


    I recycle my thoughts.

    Ik nie ik ga Jong kijkuh. Tis een samenvatting van het hele seizoen en daarvoor eerst GTST


    Fishy Does Rawrrr... Tiger Does Blub <3

    er is toch niets anders op de tv dus ga ik ook maar eens kijken hoe lekker harry potter wel niet is.[/geloof het niet, maar mijn vriendin vind hem lekker.]


    HAARRY POTTER IS ENG xD
    Neem dan die marcel lubbermans of hoe die dan ook heet dies tog veel leuker [/gayhand]


    We can only learn to love by loving.

    WE zullen eens zien wie ik lekker vind, dan zeg ik het morgne.^^[/wedden dat ik op the badguy val, daar heb ik iets mee]


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Ja ik ga miss kijken, al heb ik alle delen (de films ten minste) al min. 2 keer gezien.
    En alle boeken al min. 1 keer gelezen.

    WE zullen eens zien wie ik lekker vind, dan zeg ik het morgne.^^[/wedden dat ik op the badguy val, daar heb ik iets mee]


    Oke xD

    Morgen wil ik OF een topic van jouw sien over hoe lekker die gasten sijn OF ik wil een heel mooi berichtje in mijn inbox xD


    We can only learn to love by loving.

    Harry potter? Alsjeblieft zeg,ik heb wel emer dingen te doen dan naar een jochie op een bezem kijken x'D En mijn moeder haat die film en mijn vader let nooit op >.<

    (...)

    Oke xD

    Morgen wil ik OF een topic van jouw sien over hoe lekker die gasten sijn OF ik wil een heel mooi berichtje in mijn inbox xD

    gaan we dreigen.?


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    @Ivy

    Nee hoar. [/pakt der geweertje en houd tege ivy's hooft]

    @Kim
    Whaha mijn moeder houd van Hp xP en mijn vader haat het xD


    We can only learn to love by loving.

    Ik word niet bang van jou hoor Nini, maar ik ga me eens verdiepen in die gasten, maar ik ben morgen niet thuis, krijg je de topic morgen avond.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    ik niet^^
    ken die films inmiddels wel, de boeken trouwens ook:X


    I am an idiot, I move.

    @Ivy

    Balen xP je sou toch is bang van me moetn worden.. xD ^^ Whoeheo ik heb mijn sin [/spoiled brat that i am xD]


    We can only learn to love by loving.

    IK KIJKT :3


    http://ciinderella-.tumblr.com/