• Je hebt weleens van die genânte momenten waarbij je zou willen dat niemand je kon zien! xD Heb jij weleens iets enorm genânts meegemaakt? Vertel het hier! :')

    Ik zal wel beginnen, is van een tijd geleden xD
    Mijn (nu ex) vriend had een klein broertje. En die had ons dus betrapt terwijl we stonden te zoenen :') Maar het erge was, dattie daarna aan tafel met een big smile in geuren en kleuren aan de rest van het gezin (de familie van mijn vriend) vertelde wat hij had gezien.. :') :$ Ik kon wel door de grond zakken. 3 x. :')

    En jullie? =D


    ars moriendi

    Soms ben ik aan het spreken tegen mensen en ze wéten het niet eens, en dan kijken andere mensen mij weer stom aan --'


    dat heb ik ook


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Hmm.. genoeg.


    No growth of the heart is ever a waste

    ik had ook een keertje toen wasser vlietpop en toen was er ff geen goede band aan het optreden en toen liep ik dus met een vriendin door leids heen en er zate 2 jongens op een bankje maar ik keek dus ff naar die jongens en niet naar waar ik liep en toen lag er een stukje meloen ofso op de straat en toen ben ik erover uitgeglede en die jongens die zage dat dus en die zeiden dat ik niet moest vallen ofzo
    egt lol
    maar toen we over diezelfde weg weer terug liepen zaten die jongens er nog en toen zeide die iets van:"nu moet je niet weer vallen hé meisje" ik sgaamde me dood op dat momentxD


    Real love story's never have happy endings, 'cause real love story's never end..

    Ik heb zoveel idioot genânte momenten gehad, dat ik ze allemaal heb verdrongen :$


    on my own in a seperate sky

    Nou gisteren zat ik met wattenstaafjes mijn oren schoon te maken zit de buurvrouw naar binnen te kijken >.<