• Je hebt weleens van die genânte momenten waarbij je zou willen dat niemand je kon zien! xD Heb jij weleens iets enorm genânts meegemaakt? Vertel het hier! :')

    Ik zal wel beginnen, is van een tijd geleden xD
    Mijn (nu ex) vriend had een klein broertje. En die had ons dus betrapt terwijl we stonden te zoenen :') Maar het erge was, dattie daarna aan tafel met een big smile in geuren en kleuren aan de rest van het gezin (de familie van mijn vriend) vertelde wat hij had gezien.. :') :$ Ik kon wel door de grond zakken. 3 x. :')

    En jullie? =D


    ars moriendi

    vallen inde winkel/vande sguifaf gaan en me myn bek int zand -- (ma toen wask ng ma 5 fz) XD


    None but ourselves can free our minds.

    Een keer op school met de fiets vól onderuit gegaan omdat het glad was --'


    I clicked my heels and wished for you.

    1. Whahahaa die van u is eerggg x'D (


    2. Jupp, naar mijn zin eigenlijk al veel te veel x'D ik zal er eentje geven. Ik vind een meneer bij ons in het school en sexy kont hebben en ik was daar een beetje heen aan het kijken en daarmee aan het lachen met een vriendin en die meneer had dat allemaal gehoord x'D


    We'll never be as young as we are tonight

    1. Whahahaa die van u is eerggg x'D (


    2. Jupp, naar mijn zin eigenlijk al veel te veel x'D ik zal er eentje geven. Ik vind een meneer bij ons in het school en sexy kont hebben en ik was daar een beetje heen aan het kijken en daarmee aan het lachen met een vriendin en die meneer had dat allemaal gehoord x'D


    OMG over erg gesproken.. x'D


    ars moriendi

    (...)

    OMG over erg gesproken.. x'D

    'Pff achteraff kan ik er goed me lachen hoor x'D
    En die meneer beseft dat hij een lekker kont heeft dus hij lacht d'r ook mee. Maar die moment zelf was dat van Oooowww Shitt


    We'll never be as young as we are tonight

    Ben ik in de pauze met vriendinnen nagels aan het lakken (nee we zijn geen huppels :Y)), wil ik blazen. Blaas ik zonder dat ik het door heb op mijn rechterhandpalm (terwijl ik met mijn linkernagels bezig was) en ik zag iedereen zo raar kijken naar me x'D


    a figment of your imagination

    ik heb ooit eens aan een vreemde man zijn arm getrokken omdat ik dacht dat het me moeder was


    live your own life

    Ik had mijn vriend zegmaar ontweken toen hij me wou zoenen. En nu denk je ''het is niet zo erg'' MAAR DAT IS HET WEL. Want ik kende die jongen via internet, en hij was heeeel verlegen, en toen wou hij mij dus voor het eerst zoenen entoen ontweek ik hem :X..


    I don't need words to feel those lips.

    da was op een verjaardagfeestje (toen ik klein was) en mijn ma kwam me halen en der was ook een moeder die haar zoon kwam halen en ik pak die hand van die andere moeder. (khad da dus nie door) en opeens zegt mijn ma zo
    "Awel ga ge nie me mij mee?"ofzoiet
    en ik kijk op en dan zie ik mijn ma en die madam zo naar mij glimlache. en ik zo van kei verlegen laat die hand los en ga direct naar mijn maa xD
    da was zo raar :)


    VIP - Very Important Penguin

    Soms ben ik aan het spreken tegen mensen en ze wéten het niet eens, en dan kijken andere mensen mij weer stom aan --'


    Oh, I may be on the side of the angels... but don't think for one second that I am one of them.

    Voor jullie mss niet gênant,, maar voor mij wel!
    Ik was aan het tekenen op de B [verdieping van school] en had mn muziek hard staan [had zo niks door] tot dat ik allemaal schaduwen over mn tekening zag en ik verward op keek.. Stond heel de B toe te kijken! Het liefst verdween ik door de grond! Daar kan ik dus niet tegen --'

    Voor de rest was ik op het trainingsveld met een bal bezig tot dat ik viel door die bal en vol op mn rug viel >< [daar kan ik nog wel mee leven]


    TWINcest


    ×Bury all your secrets in my skin×

    Dus, mijn leerkracht Godsdienst heeft zo'n 'enorme' vieze pukkel op zijn neus.. En ik en mijn vriendinnen hadden zo'n liedje verzonnen: 'meneeros, u hebt iets op uw neusos, het is iets vuilos. Wat een bollos' en wij zaten daar zo'n heel de dag mee in ons hoofd.. Dus toen we uit het school waren, zongen we dat zo kei luid over de straten, en die vent liep juist achter ons.. En had héél de tekst gehoord.. We weten wel niet of hij weet over wie het gaat! :X


    You'll never dream alone. <3

    nou, toen een jongen mij net had ontgroend zei hij zo tegen mij 'nu ben je dus ontgroend' en mijn geweldige reactie was 'wauw, bouw een feestje' >< ik schaamde me daarna echt ontzettend :')


    -

    Ik ga plat op me bek omdat het zo glad was.. Ik sta op en kijk recht in het gezicht van mijn Crush !!

    Te erg..


    drop Beats not Bombs.

    Ik was in het stad, met mijn vriendinnen aan het praten, en ik draai me om.. En daar stond een bende jongens van 17/18 jaar.. En mijn vriendinnen stonden ergens aan een cafétje te babbelen, terwijl ik gewoon doorliep! --


    You'll never dream alone. <3