• Peep'z !

    ik schaam me echt heel vaak ! ik weet niet hoe dat kan
    hoe kan je dat voorkomen ?
    please help ik wordt er echt heel onzeker van !


    x


    just love me !

    je moet gewoon een HEEEEEELLL groot ego hebbe...
    maar ja hoe je eraan komt ik heb geen idee sorry


    Faster than a doughnut, stronger than cardboard, prepare to get touched!

    tja, dit gaat stom klinken, maar gewoon zekerder zijn van jezelf.

    maar voor watvoor dingen schaam je je vooral? Dingen die je verkeerd doet of omdat je bv op je bek gaat voor een volle aula of..?


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    Waar schaam je je voor?


    shine on.

    Tjah... gewoon jezelf heel mooi maken in je eigen kamer en dan naar school gaan. Gewoon denken: Ik ben de beste van de hele scchool. Dat doe ik altijd en dat is eigelijk best leuk:X


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Tja, dat weet ik niet want ik heb er soms ook last van


    If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room

    Waar schaam je je voor?


    nou de domste dingen..
    een jongen waar ik verliefd op was die stond laatst heel dicht by me toen schaamde ik me al ,.
    en soms als mensen me gwn wat vragen !!


    just love me !

    (...)

    nou de domste dingen..
    een jongen waar ik verliefd op was die stond laatst heel dicht by me toen schaamde ik me al ,.
    en soms als mensen me gwn wat vragen !!


    Gewoon aan iemand denken die lelijker, stommer,... is dan jezelf. Dat helpt, doe ik altijd :D


    I did not hit you. I just high-fived your face.

    (...)

    nou de domste dingen..
    een jongen waar ik verliefd op was die stond laatst heel dicht by me toen schaamde ik me al ,.
    en soms als mensen me gwn wat vragen !!

    Dan moet je eigenlijk heel chill met die jongen gaan omgaan, dan gaat dat wel over. Bv hem een knuffel geven als je hem ziet ofzo :'D


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)

    nou de domste dingen..
    een jongen waar ik verliefd op was die stond laatst heel dicht by me toen schaamde ik me al ,.
    en soms als mensen me gwn wat vragen !!

    Hm, ga eens voor de spiegel staan en zeg tegen je spiegelbeeld dat je een heel mooi meisje bent en dat je je nergens voor hoeft te schamen
    Ik weet dat eht dom klinkt, maar ik was heel onzeker endit helpt echt!


    shine on.

    (...)
    Dan moet je eigenlijk heel chill met die jongen gaan omgaan, dan gaat dat wel over. Bv hem een knuffel geven als je hem ziet ofzo :'D


    OMG hem een knuffel geven !

    NO WAY !!


    just love me !

    (...)
    Hm, ga eens voor de spiegel staan en zeg tegen je spiegelbeeld dat je een heel mooi meisje bent en dat je je nergens voor hoeft te schamen
    Ik weet dat eht dom klinkt, maar ik was heel onzeker endit helpt echt!


    okee ik ga nu ff voor de spiegel staan


    xD


    just love me !

    (...)

    OMG hem een knuffel geven !

    NO WAY !!

    Ik was zo ook vroeger ze, ik schaamde mij echt snell, en nu schaam ik mij bijna voor niets x'D
    Ik ben gewoon super spontaan geworden, en dat komt omdat ik gewoon niet aan de gevolgen dacht voor wat ik ging zeggen of doen x3


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)
    Ik was zo ook vroeger ze, ik schaamde mij echt snell, en nu schaam ik mij bijna voor niets x'D
    Ik ben gewoon super spontaan geworden, en dat komt omdat ik gewoon niet aan de gevolgen dacht voor wat ik ging zeggen of doen x3



    maar ik denk altijd meteen weer OMG NEE IK GA ME SCHAMEN !


    just love me !

    (...)


    maar ik denk altijd meteen weer OMG NEE IK GA ME SCHAMEN !


    Daar moet je echt niet aan denken. U knop omdraaien en gewoon doen ^^. Ik weet het in het begin is het echt heel heel moeilijk maar da word makkelijker en makkelijker ze x3


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)

    Daar moet je echt niet aan denken. U knop omdraaien en gewoon doen ^^. Ik weet het in het begin is het echt heel heel moeilijk maar da word makkelijker en makkelijker ze x3




    danke


    just love me !