• Ik merk de laatste tijd dat veel oude topics omhoog worden gebracht. Niet dat ik er wat tegen heb, maar als iemand bijvoorbeeld met een mening komt, van 2007 ofzo, en er wordt een reactie geplaatst dat het slechte mening of whatever is, dan heb ik echt zo iets van: 'Haar mening kan toch allang veranderd zijn O.o'
    Ja, dat wilde ik even kwijt, dat ik het onnodig vind dat dat soort topics omhoog worden gebracht? [/nutteloos]


    ok

    Je hebt gelijk!
    vind ik ook


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Je hebt gelijk!
    vind ik ook

    _O_
    Alleen ik snap niet waarom?
    x.


    ok

    Oké.


    I recycle my thoughts.

    Vet nutteloos, Sorry schat moest even.
    Ach sommige mensen, maar de meeste zitten allang niet meer op Q, die in 2007 een topic hebben geopend.Dus kunnenn ze hun mening ook niet meer geven.


    'Jesus said love one another, He didn't say love the whole world.

    Vet nutteloos, Sorry schat moest even.
    Ach sommige mensen, maar de meeste zitten allang niet meer op Q, die in 2007 een topic hebben geopend.Dus kunnenn ze hun mening ook niet meer geven.

    Nutteloos, dit topic? Ja, dat vond ik ook, maar wilde het gewoon even uiten, wie het ook opgevallen was, zeg maar. Maar als je ziet dat zo een topic zo oud is, ja, dan snap ik niet waarom je erop reageerd, ofzo?:'D
    x.


    ok

    Mijn topic zag ik net hier ook staan, van tijdje geleden x'd maar ik deed het niet! :p


    -