• Ik heb een vraagje:
    Ik zie vet vaak staan op internet enzo..
    dat TH gestopt is.
    Maar is dat ook echt zo?

    XX


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    th is idd niet gestopt, ze maken een nieuw album en ik heb al (als het het goeie liedje uberhaupt was) een stukje vna zon nieuw liedje gehoort.

    Maar nu heb je wel voldoende antwoord haha


    hhhh woah

    wrschijnlijk is het gwn een stomme roddel!! ik bedoel, hoe komt het dan, dat ze mét de groep hun fans nog een gelukkig nieuwjaar wensen enzow? dat gaan ze echt nii doen als ze uiteen zijn hoor..
    roddel dus..


    Sarah; Boefke is nen heten beer!

    Ja, natuurlijk.
    En binnenkort stoppen ze wéér. O.O

    dah, ze tuurlijk stoppe ze...
    als ze morge wakker worden en opstaan gaan ze weer verder ^^

    ze zouden wel gek zijn om te stoppen nu ze zoveel succes hebben? :Y)


    De wereld is weer plat ja. Op je bolle bips na.

    Neh.

    Ja (:
    Ik heb ze uit elkaar gehaald.
    Omygosh het zou echt gaaf zyn als TH écht uit elkaar gaat.
    TOKIO HOTEL MOET UIT ELKAAR :Y)


    Het zou pas gaaf zijn als jij nou eens je bék zou houden.




    Sorry mods, ik kon het echt niet laten dat te zeggen.


    Loving' you is my job.

    Und, ik gaf net trouwens ook alleen mijn mening, ik lees net dat Merel nog wat zei dat ze alleen der mening zei, nou ik zeg ook alleen mijn mening.


    But het boeit me niet wat je van mijn mening vind :'D.


    Loving' you is my job.

    HAHA

    (...)

    Het zou pas gaaf zijn als jij nou eens je bék zou houden.
    Sorry mods, ik kon het echt niet laten dat te zeggen.

    Dat vind ik er nu echt over. Dude, je mening kan je ook op een andere manier verkondigen. Als je door Rose haar mening pist word moet je dat niet op haar afreageren reageer het op iets af maar nooit op iemand. Ookal is het virtueel. Respect bestaat ook nog altijd.

    TH is niet gestopt -.
    't is gewoon dom als je dat gelooft.
    ze zijn net aan een nieuw album bezig! dus waarom in g*dsnaam zouden ze stoppen??

    en wat ik nog wil zeggen ..
    ik vind het facking irritant en verschrikkelijk laag van die mensen die zeggen dat het leuk zou zijn als TH<3 uit elkaar ging! jullie zouden het ook niet leuk vinden als th fanzz zoiets over jullie bands zouden zeggen.

    en nog wat! ik ben het hier facking zat .. altijd zijn er wel mensen die hier effe de sfeer willen verpesten met: tokio hotel moet uit elkaar, tokio hotel suckt, .. laat ons toch gewoon fan zijn -.-? al je ze dan toch niet leuk vind, verdoe je tijd er dan niet aan .. kleine kindere dat jullie zijn!

    ik heb gesproken <3.

    Mag ik je even mededelen dat ik vindt dat je gelijk hebt? :Y)


    You don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.

    (...)
    Dat vind ik er nu echt over. Dude, je mening kan je ook op een andere manier verkondigen. Als je door Rose haar mening pist word moet je dat niet op haar afreageren reageer het op iets af maar nooit op iemand. Ookal is het virtueel. Respect bestaat ook nog altijd.


    In andere (onnodige) topics praat zei ook respectloos over tokiohotel, misschien je maar ook eens bij haar wezen ;]?

    En ik zeg nog altijd mijn mening, en dat is dat ik het gaaf zou vinden als ze der mond zou houden, nou dan. Wat is je probleem?


    Loving' you is my job.

    oke.en hier gaan we alweer!th is nie gestopt nee, ze zijn gewoon druk een hebben weinig tijd! meer niet..

    en trouwens ik denk dat deze topic een ruzie topic gaat woorden.


    Some angels have no wings.

    oke.en hier gaan we alweer!th is nie gestopt nee, ze zijn gewoon druk een hebben weinig tijd! meer niet..

    en trouwens ik denk dat deze topic een ruzie topic gaat woorden.


    Tsja ;-).


    Loving' you is my job.

    ooit gehoord vn respect?
    van normale reacties naar iemand?
    ookal vind je een vraag maybe dom?

    Wat een kansloze lage mensen zitten er toch op deze site, gatverdamme.