• Ik heb een vraagje:
    Ik zie vet vaak staan op internet enzo..
    dat TH gestopt is.
    Maar is dat ook echt zo?

    XX


    You were much more muchier, you've lost your muchness.

    Addooohh.. want seg maar.. ja jaa.. se wonen nu seg maar bij mij tijdeliijk.. naja... Gustav dan he... waar die andere 3 zijn gebleven is selfs voor mij een raadsel.. misschien heeft gustie se opgegeten -doet gay


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    wat is dat nuweer voor n domme opmerking -_-'

    Nja kyk, zie je!
    Ik geef myn mening en meteen wordt het dom gevonden. Kinderachtig >,<


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    vast wel¬¬
    maar als je alle roddels moet geloven, dan zijn ze al 10x uit elkaar.


    I am an idiot, I move.

    (...)
    Nou dan denk ik dat jij ongeveer een van de weinige bent die dat wilt.

    Nááh eerst vond ik van niet. Maar nu wel. (:
    I don't give a sh*t about them anymore.
    Ik zeg niet dat ik ze haat ofzeuw. Maar ze zyn heus niet ' alles ' in myn leven dat ik iedere seconde van de dag aan ze denk ofz. XD


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Nááh eerst vond ik van niet. Maar nu wel. (:
    I don't give a sh*t about them anymore.
    Ik zeg niet dat ik ze haat ofzeuw. Maar ze zyn heus niet ' alles ' in myn leven dat ik iedere seconde van de dag aan ze denk ofz. XD

    Oh nou, er zouden veel meer mensen geen shit meer om hen moeten geven omdat ze zich meer druk moeten maken om hun eigen leven dan dat van een ander :').


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Nja kyk, zie je!
    Ik geef myn mening en meteen wordt het dom gevonden. Kinderachtig >,<


    dat is geen mening, als jij ze niet leuk meer vindt, dan vind ik dat niet erg, maar het is niet omdat jìj ze niet meer leuk vindt, dat ze uit elkaar moeten gaan... dat vond ik gewoon een domme opmerking

    (...)

    dat is geen mening, als jij ze niet leuk meer vindt, dan vind ik dat niet erg, maar het is niet omdat jìj ze niet meer leuk vindt, dat ze uit elkaar moeten gaan... dat vond ik gewoon een domme opmerking

    Als ik iets zeg betekent het niet meteen dat het ook zo is. Als ik wil dat TH uit elkaar gaat dan wil ik dat ook. Maar betekent niet dat ze uit elkaar gaan. Als jullie vinden dat ze niet uit elkaar mogen gaan, my best. I don't care :Y) Ik zou het alleen wel lollig vinden want dan gaan jullie allemaal hyperventileren en weet ik veel wat x')


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Oh nou, er zouden veel meer mensen geen shit meer om hen moeten geven omdat ze zich meer druk moeten maken om hun eigen leven dan dat van een ander :').

    Idd. Mensen vergeten hun eigen leven voor mensen die waarschynlyk niet eens naar ze omkyken. Like, alsof Bill je náám alleen al zou weten. Da's veels te moeilyk voor hem om te onthouden. TH geeft geen shit om jullie. Ze willen alleen jullie geld en dáárom maken ze muziek. THEY WANT YOUR MONEY!!


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Idd. Mensen vergeten hun eigen leven voor mensen die waarschynlyk niet eens naar ze omkyken. Like, alsof Bill je náám alleen al zou weten. Da's veels te moeilyk voor hem om te onthouden. TH geeft geen shit om jullie. Ze willen alleen jullie geld en dáárom maken ze muziek. THEY WANT YOUR MONEY!!

    Aha.
    Kon dat ook op een zachtere manier voor de gevoelige kinders thuis?


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Als ik iets zeg betekent het niet meteen dat het ook zo is. Als ik wil dat TH uit elkaar gaat dan wil ik dat ook. Maar betekent niet dat ze uit elkaar gaan. Als jullie vinden dat ze niet uit elkaar mogen gaan, my best. I don't care :Y) Ik zou het alleen wel lollig vinden want dan gaan jullie allemaal hyperventileren en weet ik veel wat x')

    Vooroordelen..


    I recycle my thoughts.

    (...)
    Als ik iets zeg betekent het niet meteen dat het ook zo is. Als ik wil dat TH uit elkaar gaat dan wil ik dat ook. Maar betekent niet dat ze uit elkaar gaan. Als jullie vinden dat ze niet uit elkaar mogen gaan, my best. I don't care :Y) Ik zou het alleen wel lollig vinden want dan gaan jullie allemaal hyperventileren en weet ik veel wat x')


    als het je niet kan schele, waarom reageer je er dan op?

    Ja (:
    Ik heb ze uit elkaar gehaald.
    Omygosh het zou echt gaaf zyn als TH écht uit elkaar gaat.
    TOKIO HOTEL MOET UIT ELKAAR :Y)

    Hebben ze eindelijk weer wat rust


    Music is the new sex

    Duh, Tokio Hotel heeft nooit bestaan -gayhand-


    Waarover hebben jullie het en what the hek is Tokio Hotel nou weer een hotel in Tokio Of zo x D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Ja (:
    Ik heb ze uit elkaar gehaald.
    Omygosh het zou echt gaaf zyn als TH écht uit elkaar gaat.
    TOKIO HOTEL MOET UIT ELKAAR :Y)


    Heb jij een schaar of zo? Ja? Allright, neem een foto van ze en knip dan alle mannetjes apart dan zijn ze uitelkaar!
    Like; they belong together!! :Y)


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    TH is niet gestopt -.
    't is gewoon dom als je dat gelooft.
    ze zijn net aan een nieuw album bezig! dus waarom in g*dsnaam zouden ze stoppen??

    en wat ik nog wil zeggen ..
    ik vind het facking irritant en verschrikkelijk laag van die mensen die zeggen dat het leuk zou zijn als TH<3 uit elkaar ging! jullie zouden het ook niet leuk vinden als th fanzz zoiets over jullie bands zouden zeggen.

    en nog wat! ik ben het hier facking zat .. altijd zijn er wel mensen die hier effe de sfeer willen verpesten met: tokio hotel moet uit elkaar, tokio hotel suckt, .. laat ons toch gewoon fan zijn -.-? al je ze dan toch niet leuk vind, verdoe je tijd er dan niet aan .. kleine kindere dat jullie zijn!

    ik heb gesproken <3.