Nouja veel mensen gebruiken vaak 1 zin en dan zou het me leuk lijken als je die hier zet en commetaar op de zin van een ander geeft!
x.x
-
10 juni 2008 - 19:2711 dec 2008 - 19:05
Ik zeg altijd: Teringzooi!
Of heel zinnen: Of je worst lust.
En ik praat soms expres met een accent.11 dec 2008 - 19:08- Ogod
- Godverdomme [/zijn veel urkers en andere mensen niet blij mee ]
- Houd je smoel
- vuile vieze tering hoer.
Sorry voor mijn taal gebruik11 dec 2008 - 19:09- Ik/jij/hij heb(t)/heeft echt geen leven/hobby's
- (met een heel hoog monotoon stemmetje als ik iets leuk vind) Wooooeeeeeeeeee
- En het wereldberoemde woord (onder mijn bf en mij): ...WIEZELGROETJESI clicked my heels and wished for you.
11 dec 2008 - 19:1311 dec 2008 - 19:18OMG Badah!! ( = bijnaam van vriendin )
das NEIG!!
Ik Word Zot.. Ahh Das Juist Dah Ben Ik Al
kijk is onder uwen stoel, op dah niveau is Lauren .. een TRUT !
Homo!! MIJN Scheldwoord nx tegen homo's hoor, maar mijn klas zit vol met jongens die nie van elkaar kunnen blijven
CHOCO! ( naam van mijn geluksbrenger voor de examens + zeg ik in plaats van 'shit' enzo
choco es vèèl orginelerYou're kicking the legs right out from under my dreams
11 dec 2008 - 19:2111 dec 2008 - 19:24ik vat um...!!
zeg ik best wel vaak... en ook best wel vaak [volgens vrienden]Niice..!!11 dec 2008 - 19:24OMG Badah!! ( = bijnaam van vriendin )
das NEIG!!
Ik Word Zot.. Ahh Das Juist Dah Ben Ik Al
kijk is onder uwen stoel, op dah niveau is Lauren .. een TRUT !
Homo!! MIJN Scheldwoord nx tegen homo's hoor, maar mijn klas zit vol met jongens die nie van elkaar kunnen blijven
CHOCO! ( naam van mijn geluksbrenger voor de examens + zeg ik in plaats van 'shit' enzo
choco es vèèl orgineler
Dat meen je niet!ö Een jaar geleden zei ik altijd choco x'DIf you had never come out of the blue, I would've stay
11 dec 2008 - 19:35Tis Fxcking koud (zeg ick héél veel) x'D
-Hou uu bakkes (als iiemand my irriteert en te véél praat)
-Die is Nààjs. (als iemand van me vriende een harde steek geeft aan iemand, of als ick iets mooi of leuk vind ofzo)
- Ick gaa flashe (als ick gaa buize op een test ofzo x] )11 dec 2008 - 19:39^^
- Dat is soo kúwt
- Heleuu peeps!
Agosh, die van mij zijn saaai!If you think something small can’t make a difference, try sleeping with a mosquito in the room
11 dec 2008 - 19:41Oemg
*als iemand raar doet*
ik: eens raar altijd raar
*als iemand dom is*
ik: eens dom altijd dom
zo, snap je? :PYou don't run, not when you're with us. You stand your ground and fight.
11 dec 2008 - 19:45Godvershiit,Jahh,i knOw erg dOm x')
of 'Wa ziit dii nu weer te zeveren'
e deeze is een verslaving,o boo x')We were bOrn fOr Love! ^^
11 dec 2008 - 20:15Up The Irons
Dat Roep ik Vaak uit het niets ^^
En als ik een vraag heb, en iemand beantwoord die zeg ik droog: Wist ik wel, Kijken of jij het ook wist.Caution first, always.
11 dec 2008 - 20:17beter
ik weet het is geen zin maar ik zech het z'n 100 keer per dag m'n vrienden woorden er echt gek van♥ I wish I didn`t feel for you anymore♥
11 dec 2008 - 20:19Jezus, en dat riep ik 1 keer keihard door de godsdienstles heen
Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!