• Zou het niet leuk zijn als je de kleur bruin ook zou kunnen gebruiken ??
    Het is niet nodig,maar wel leuk als je je profiel wat kleurrijker wilt maken.
    x.


    Shut up and smile bby.x3

    omg ik zat net door te denken bij die titel sorry hoor.. xD

    Maar ja, kan altijd, toch, bruin is ook een kleur x)


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Bruin vind ik nogal lelijk als kleur voor letters [/mening] (A)


    I want my bloody cheese now!^^

    Ik hou niet zo van bruin en ik vind het nu goed. Maarja het zou een idee kunnen zijn.

    Bruin vind ik nogal lelijk als kleur voor letters [/mening] (A)

    Ik ook niet,maar voor de mensen die het wel leuk vinden.Je moet het niet gebruiken natuurlijk! ;]
    x.


    Shut up and smile bby.x3

    Dude, daar sat ik een tijdje geleden ook aan te denken.

    ik hou niet zo van bruin.. maarja als er veel mensen wel van bruin houden is het wel een goed idee.


    AAP

    Er komen geen nieuwe kleuren meer bij. Om het overzichtelijk en snel te houden.


    Dit is mijn signature...

    Er komen geen nieuwe kleuren meer bij. Om het overzichtelijk en snel te houden.

    Ja anders word het zo'n regenboog gebeuren waar ej dan uit moet kiezen. >.<

    Er komen geen nieuwe kleuren meer bij. Om het overzichtelijk en snel te houden.
    jammer.


    Michael Jackson: dance, sing and rest in peace!

    Er komen geen nieuwe kleuren meer bij. Om het overzichtelijk en snel te houden.

    Oh,oke.
    x.


    Shut up and smile bby.x3

    (...)
    Ja anders word het zo'n regenboog gebeuren waar ej dan uit moet kiezen. >.<


    Dude, bruin zit niet in de regenboog :Y) En by the way, ik gebruik enkel zwart/grijs/roze/rood meer niet! except op mijn profiel en bruin is een domme kleur >.o'


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson


    zwart.
    grijs.
    wit .
    blue.
    bruin.

    :3 love those colours.

    ik haat felle kleuren.

    mening : D

    -

    het is best zo, toch? x)

    (...)

    Dude, bruin zit niet in de regenboog :Y) En by the way, ik gebruik enkel zwart/grijs/roze/rood meer niet! except op mijn profiel en bruin is een domme kleur >.o'

    Zit bruin echt niet in de regenboog? Whóa, heb ik weer eens wat geleerd in de vakantie. Maar nu serieus: ik zou het eigenlijk best leuk vinden, dat met die regenboogjes :'DD Als bruin nu ook maar in de regenboog zat. ==' [/gaat alle regenbogen aanpassen]
    x.


    ok

    (...)
    Zit bruin echt niet in de regenboog? Whóa, heb ik weer eens wat geleerd in de vakantie. Maar nu serieus: ik zou het eigenlijk best leuk vinden, dat met die regenboogjes :'DD Als bruin nu ook maar in de regenboog zat. ==' [/gaat alle regenbogen aanpassen]
    x.


    Dudette, I don't think so, bruin past niet bij dat felle gedoe! :'D


    "You move me, Kurt." ~ Blaine Anderson

    Weetje wat ik wil?
    Ik wil dat alle kleuren op kleuren van de regenboog staan :'D