• een van mijn grote angsten zijn poppen,vooral porseleine antieke poppen. waarom ? omdat ik simpelweg geloof dat deze of een eigen leven kunnen leiden of dat de ziel van hun vorige eigenaar in de pop zit. het klinkt misschien gestoord maar ik had ooit een porseleinen pop,zo'n prachtig poppetje met grote blauwe ogen en een kantenjurkje. maar ik was echt als de dood voor die pop omdat ie bewoog... zomaar uit zich zelf. als ik der bijvorobeeld op de kast neer zette aan de linkerkant zat ze na schooltijd rustig op mijn bed. ik heb mijn moeder zlefs ooit gevraagd of zij de pop verplaatste maar dat was niet zo zei ze. dus daarom ben ik als de dood voro poppen... maar goed.. heeft iemand anders hier ook seg maar een poppenfobie ? zo ja waarom ? xD


    We can only learn to love by loving.

    Ja, omdat die van mij der ogen er opeens zomaar uitvielen ze droeg altijd een roze kanten jurkje maar hara blauw ogen waren opeens zwarte holle gaten o_o


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Ja, omdat die van mij der ogen er opeens zomaar uitvielen ze droeg altijd een roze kanten jurkje maar hara blauw ogen waren opeens zwarte holle gaten o_o


    Iewll..


    We can only learn to love by loving.

    Ja, want die van mijn zusje doen raar, die zitten soms ineens op je voeteneinde.
    Ik heb er eentje van mijn dode oma, en ja, haar ziel zit erin...


    Your make-up is terrible

    IKE Ook!!!! o.o
    Die zijn eng!!
    Mijn Oma, heeft Midden in de Huiskamer,, een popen taveltje staan, en daar staan 4 van die porselijne poppen op!
    en in de logeer kamer, staat er ook 1! en ik ging vaak daar slapen. en toen hadden we nog geen gordijnen, aleen van die doorsgijnende stof voor het raam, maar het maanligt sgeen daar zo door, zo op die pop!! En die Ogen, Zaten me zoo aan te staren!!!!
    en Laats, gingen we Bij de tante van me vriendin slaapfeestje houden, in een groote Verlaten Fila!! maar die tante was en niet, en in de hal op de kast. Stonden 2 poppen, en die leeken te bewogen o.o
    XX BB


    Don't make fun of Aliëns! We bite ^^

    OMG poppen zijn echt super freakey
    ook zo'n marrionetten [fout geschreven]
    ze kijken te blij! en ze kijken je altijd aan en zijn super bleek met te roze wangen O_O


    I'm f*cking bored!

    Ik een beetje. Maar fobie nog niet.


    It's heavy but you are not the only one

    OMG poppen zijn echt super freakey
    ook zo'n marrionetten [fout geschreven]
    ze kijken te blij! en ze kijken je altijd aan en zijn super bleek met te roze wangen O_O


    echt he..

    ik ben vooral bang voor porseleinen meisjespoppen en clownspoppen. die zijn echt het engst...


    We can only learn to love by loving.

    clownspoppen zijn eng.


    It's heavy but you are not the only one

    Mijn moeder verzamelde ze vroeger en ik was er zo bang van dat ik ze 'per ongeluk' van de trap gooide x'D Die dingen zijn eng o.O en vooral die clown van porselein =O

    (...)

    echt he..

    ik ben vooral bang voor porseleinen meisjespoppen en clownspoppen. die zijn echt het engst...

    NEEE geen clown's!!! Ophouden!! dan ga ik vanafond niet slpaen1!!
    En En, die Pop Uit SAW is nog het aller engst op ze drieWieler!!!


    Don't make fun of Aliëns! We bite ^^

    Ik heb een grote Chucky-angst :$

    Charles Lee Ray zijn geest in die ene moordlustige pop.

    Verder heb ik nog een grote angst maar dat is offtopic


    It's heavy but you are not the only one

    Mijn moeder verzamelde ze vroeger en ik was er zo bang van dat ik ze 'per ongeluk' van de trap gooide x'D Die dingen zijn eng o.O en vooral die clown van porselein =O

    IK HEB SO'N POP HE.. Das een clown.. en die sit op een sgommel.. en die hing op mijn kamer.. en ik was er so bang voor dat ik huilend nr mijn pa ben gegaan xP en nu is ie weg xD


    We can only learn to love by loving.

    (...)
    IK HEB SO'N POP HE.. Das een clown.. en die sit op een sgommel.. en die hing op mijn kamer.. en ik was er so bang voor dat ik huilend nr mijn pa ben gegaan xP en nu is ie weg xD
    Ik haat clowns =O Ze kijken heel blij dat het eng is o.o Ze zijn evil zeg ik je EVIL =O

    (...)
    IK HEB SO'N POP HE.. Das een clown.. en die sit op een sgommel.. en die hing op mijn kamer.. en ik was er so bang voor dat ik huilend nr mijn pa ben gegaan xP en nu is ie weg xD

    Die heeft ijn broer ook in zijn kamer hangen!! en die wil hj mij nu voor kesrt gaan geven o.o


    Dunno ><

    (...)
    Die heeft ijn broer ook in zijn kamer hangen!! en die wil hj mij nu voor kesrt gaan geven o.o


    als je hem krijgt moet je hem per ongeluk mollenxP

    @Wanne

    Echt he xD


    We can only learn to love by loving.