• Want..
    ik hoorde gisteren toen ik alleen bovenw as iemand op mijn muur kloppen echt heel eng.. en iedereen was beneden... en dus riep ik is daar iemand maar ik kreeg geen antwoord.. en vandaag vroeg ik het aan mijn moeder en die denkt nu dat ik paranoia ben .. ;l maar ik sweer dat ik wat gehoord heb..

    weet iemand wat het kan sijn geweest?


    edit :
    - het kunnen niet mijn buren zijn,mijn huis is vrijstaand.


    We can only learn to love by loving.

    Had je je muziek iets te hard aan? Want dan kunnen het de buren geweest zijn x'] Ze klopte net bij mij ook op de muur x'] Tjaa, of hjet een geest is ik zou het niet weten, eerst zien dan geloven zeg ik dan altijd maar :P


    als het huis alleenstaand is zoals ze net zei?? xD


    Fuck haters,Fuck praters,Kiss my ass en ik zeg laterzzz

    Overdag hoor je en zie je zeker niks? Je hoort en ziet dingen s'nachts das menselijk, laatst dacht ik een paar keer te zien dat er een kat binnen in mijn kamer kwam en die was er dan niet en ik hoor ook dingen, maar je ziet en hoort dingen s'nachts in welk huis dan ook ;] En mijn huis is niet vrijstaand.

    (...)

    als het huis alleenstaand is zoals ze net zei?? xD


    had ik niet gelezen :P

    Overdag hoor je en zie je zeker niks? Je hoort en ziet dingen s'nachts das menselijk, laatst dacht ik een paar keer te zien dat er een kat binnen in mijn kamer kwam en die was er dan niet en ik hoor ook dingen, maar je ziet en hoort dingen s'nachts in welk huis dan ook ;] En mijn huis is niet vrijstaand.


    ik hoor overdag en s'nachts dingen die niet te verklaren zijn... ik hoor voetstappen op de trap terwijl ik alleen ben of iedereen beneden is. of ik hoor stemmen boven... en al dat soort dingen


    We can only learn to love by loving.

    Ratten, probably. Die kunnen echt keiveel lawaai maken :P
    Kheb dat ook nog gehad. Muizen ook, maar die trippelen gewoon :P Maar als d'r ratten in de isolatieruimte in de muren zitten, kan dat soms echt een klop geven. Stomme rat die tegen de muur knalt of zoiets xD


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    Ratten, probably. Die kunnen echt keiveel lawaai maken :P
    Kheb dat ook nog gehad. Muizen ook, maar die trippelen gewoon :P Maar als d'r ratten in de isolatieruimte in de muren zitten, kan dat soms echt een klop geven. Stomme rat die tegen de muur knalt of zoiets xD


    O.o

    een vraag ;
    sitten die ook in huizen van nog geen 10 jaar oud.. ?


    We can only learn to love by loving.

    (...)

    ik hoor overdag en s'nachts dingen die niet te verklaren zijn... ik hoor voetstappen op de trap terwijl ik alleen ben of iedereen beneden is. of ik hoor stemmen boven... en al dat soort dingen


    Een trap maakt sowieso geluid xD Het zet uit met warmte en krimpt in met kou, en die stemmen, heb ik ook weleens last van op mijn zolder en dan ga ik er kijken en dan is het weg x']. Misschien werkt dat bij jou ook?

    (...)

    O.o

    een vraag ;
    sitten die ook in huizen van nog geen 10 jaar oud.. ?

    Jaah xD
    Die zitten overal :P
    Wij hebben zo'n vier jaar geleden verbouwd; mijn kamer is onder andere een nieuw gedeelte. Dus die muren zijn supernieuw, maar toch zitten daar al allerlei beesten in :P


    I ain't good lookin', but I'm someone's child.

    (...)
    Jaah xD
    Die zitten overal :P
    Wij hebben zo'n vier jaar geleden verbouwd; mijn kamer is onder andere een nieuw gedeelte. Dus die muren zijn supernieuw, maar toch zitten daar al allerlei beesten in :P


    O.o ik ga tog mr is met mijn pa praten..

    @BlackNails
    ik ga altijd kijke nmaar de stemmen blijven maar terugkomen..


    We can only learn to love by loving.

    Het kan ook zijn omdat je nog jong bentt,, toen mijn moeder 12 13 was hoorde ze altijd voetstappen en ik hoor ookw wel eens rare dingen.. jekunt het ook verbeelden


    ...

    (...)

    Hoe kun je dat nu weten?

    <33 KIKAxSLET

    Dude, ik heb er ervaring mee. Dahh.

    waarschijnlijk was het gwn iets dat aan de andere kant van de muur tegen de muur viel...fzo xp
    mrjah..


    Als je maar een ananas hebt..