Normaal dan al mijn andere "saaie" dagen.
Hier komt 't hè;
Om kwart voor 7 ging mijn wekker. Ik had met me afgesproken dat ik nog 5 minuutjes gewoon wakker zou blijven liggen, maar natuurlijk sukkelde ik weer in slaap o_O. Ik besloot maar om op te staan, want ik wilde het risico niet nemen dat ik in slaap viel, en te laat op school zou komen.
Ik stond op, zocht een "outfit" uit, liep naar de badkamer en kleedde me om. Jeuh. Toen liep ik naar mijn kamer en begon mijn haren te doen! Joehoe o_O En toen begon mijn klote dag. Mijn extentions wilde niet meer. Maarja, morgen weer naar de kapster, dus dan zit het er wel weer uit. Ik ben er ook om aan het denken dat ik mijn onderkanten zwart/roze ga verven. Seems cool to me though. Dus maar een dagje geen extentions. Wat zouden die mensen op mijn school wel niet denken? Wat? Eva met kort haar? Ja. Met wat boeken in mijn tas, liep ik naar de keuken, maakte een bak met cornflakes klaar, en ging achter mijn o-zo-bekende laptop zitten. Blablabla, gegeten, tanden gepoetst, make-up.. je weet wel. Nou, toen fietste ik naar school. Wiskunde *kots*, natuurkunde *kots*, en toen pauze. Alles leek koek en ei, totdat er een meisje langsliep en mijn vriendin aansprak..
'Jij bent toch het zusje van Tom?' vroeg ze. 'Ja.' zei mijn vriendin. 'Heb je al gehoord dat de vader van Nikki is overleden?' (Voor de duidelijkheid.. Tom is broer van mijn vriendin, hij heeft dus "verkering" met Nikki.) De wereld leek op dat moment te vergaan. Lotte belde gelijk Tom op die bij Nikki was (logisch). Ze moest huilen. (Logisch) En ík.. (ja, ik) kan het gewoon niet aanzien als ik zie dat mijn vrienden of familie pijn heeft. En dan begin ik natuurlijk ook mee te janken. En natuurlijk mijn vriendinnen ook. Wat een dag. 2 lesuren gemist. Dat was een voordeel.
Dat
was
het
I recycle my thoughts.