• jaah ik vind het oneerlijk. ik zou nu naar twilight mogen nu zit mijn vriendin te zeggen dat ze dan weg is met haar ouders. echt zo oneerlijk nu mag ik niet meer. de vorige keer zij ze dat ook. en toen ik met haar wou schaatsen zij ze dat ook maar ze kon wel gaan zwemmen. gewoon oneerlijk!


    Lost in your eyes.

    Nogal ja.


    She is waiting for you, so don't break her heart.

    Inderdaad.


    'I would rather fight with you, than make love to anyone else.'

    'Charme Ö

    Twilight is zo een geweldige film ik ga hem voor de 2de keer zien met vrienden :3


    We'll never be as young as we are tonight

    'Charme Ö

    Twilight is zo een geweldige film ik ga hem voor de 2de keer zien met vrienden :3

    ik ben zo jaloers op jou. maar ik denk dat ik gewoon een andere vriendin ga meepakken. want er is altijd wel iets met haar. ze wil gewoon niet weg met mij dat is het! Ö


    iloveyou !

    (...)
    ik ben zo jaloers op jou. maar ik denk dat ik gewoon een andere vriendin ga meepakken. want er is altijd wel iets met haar. ze wil gewoon niet weg met mij dat is het! Ö


    En desnoots ga ik wel mee x'D
    Iedereen moet die gewoon gezien hebben, daar ga ik persoonlijk voor zorgen x3


    We'll never be as young as we are tonight

    (...)

    En desnoots ga ik wel mee x'D
    Iedereen moet die gewoon gezien hebben, daar ga ik persoonlijk voor zorgen x3

    (':


    Lost in your eyes.

    Ik wil ook zo graag naar twilight ^^
    ik heb het voorgesteld aan mijn ouders als kerstkado ^^
    alleen weet ik ook niet tot hoelang hij nog in de bios draait ..
    Ik MOET hem zien gewoon O_o
    wel lullig van die vriendin trouwens..


    Whatever you do in life will be insignificant, but it's very important that you do it because nobody else will.

    ik ga waarschijnlijk om 19.45 in gent naar twilight gaan kijken


    Lost in your eyes.

    Mag je niet met een andere vriendin? Ik ga vandaag, of morgen. ^^ Je kan hem ook proberen illegaal te downloaden. x'D


    Just because something isn't happening for you right now, doesn't mean that it will never happen.

    Mag je niet met een andere vriendin? Ik ga vandaag, of morgen. ^^ Je kan hem ook proberen illegaal te downloaden. x'D

    nee dankje (':


    Lost in your eyes.

    Wat stom van die vriendin :X
    Trouwens, ga dan toch gewoon met een adnere vriendin fzo
    Of ga (als het écht niet anders kan) alleen.


    Have you ever had sex with a piece of fruit? Was it a melon? [Nathan Young]

    Ik wil die Film ook graag zien xD
    ik zoek ng slachtoffers :Y)


    Your Butt is Mine!

    Ik ga hem morgen waarschijnlijk een 3de keer zien. :Y)