• Helleuuu.
    Ik heb net hier mijn eerste Stand Alone online gezet en ik zou het enorm fijn vinden, moesten jullie hem is willen lezen.


    Midden in de nacht, ik schrik wakker. Waarom blijf ik toch dromen over hém? Het is nu al meer als een maand geleden en toch blijft hij terug komen. Telkens verschijnt hij weer en weerspiegeld mijn droom al het goede dat we ooit samen hebben gehad. Het is leuk, dat kan ik niet ontkennen. Het is leuk om te weten dat ik in mijn dromen dingen met hem kan beleven, dat in de echte wereld niet meer kan.

    http://www.quizlet.nl/quiz/258511/sa-sommige-dromen-hebben-een-betekenis/
    Meer weten? Lees hem en ontdek, zal ik zeggen ofzo!
    x.


    Tanya is de beste.

    Ikke Maken!! <3


    Your Butt is Mine!

    Ikke Maken!! <3

    Hihi, dankje :').


    Tanya is de beste.

    vet ^^ ik heb vanacht wel weard gedroomd...
    ik droomde wit ik veel wat maar op een gegeven moment was er een meisje die verleiderlijk naar een jonge toe kruipte op bed ofzow(was wazig) maar ineens werd ik dat meisje en voelde ik in eens iets zwaars op men rug en voelde ik iemand in men nek hijgen, het voelde zo echt aan, toen schrok ik wakker en was ik helemaal bezweet, en men sokken waren op eens uit O_o

    vet ^^ ik heb vanacht wel weard gedroomd...
    ik droomde wit ik veel wat maar op een gegeven moment was er een meisje die verleiderlijk naar een jonge toe kruipte op bed ofzow(was wazig) maar ineens werd ik dat meisje en voelde ik in eens iets zwaars op men rug en voelde ik iemand in men nek hijgen, het voelde zo echt aan, toen schrok ik wakker en was ik helemaal bezweet, en men sokken waren op eens uit O_o

    Whoa, das inderdaad ook wel raar! Ö
    x.


    Tanya is de beste.