• Waarom snapt dat mens dat nu niet??

    Ik noem of scheld mezelf toch niet uit voor slet? Gewoon omdat dat in min nickname staat?? En als ik dat uitleg tegen haar, dan snapt ze me nooit! ö En dan zeggen haar vrienden tegen haar: 'Nog steeds ruzie met die slet?' Maar hoe leg je dat nu uit aan zo iemand??

    En ik ga niet nog es zeggen wie dat dat zegt, want dan voel ik me net een klikspaan... Maar ik wil nù weten, hoe ik dat moet uitleggen!

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Ja, heb ik door... Ze zeei nog tegen een vriendin van me dat haar profieltext moest veranderd worden omdat het veel te ego kllonk!! ö


    en Haar foto waar ze zegt dat zei dat iis,is FAKE!! xD
    x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Dr is ook een user die Suicide heet. Als dat ook waar is komt ze niet meer online...


    -Plat-

    Ohmygaawd ze is gewoon áchterlijk ofsoo? Nou, ik heb mezelf op Netlog al eens: FUCKER ofsoo genoemt enzoo is dát wel erg? Nee, da's mijn probleem dat ik die nickname wil. Niemand hoof iets op jouw nickname te zeggen, want jy alleen hebt daarvoor gekozen. Niet die andere. Al jy hem maar mooi vind, da's like het belangrijkste. Niet zij moet hem like maar jy moet dat doen!


    Maar ze doet dat niet bij mij alleen.. Bv. Mijn vriendin haar proffieltext vond ze stom, omdat het veel te ego klonk! ö
    En ze zeikt nog bij andere mensen!


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Maar ze doet dat niet bij mij alleen.. Bv. Mijn vriendin haar proffieltext vond ze stom, omdat het veel te ego klonk! ö
    En ze zeikt nog bij andere mensen!



    Wat's jouw vriendin d'r nickname? Wil is even gaan zien :Y)

    (...)

    Wat's jouw vriendin d'r nickname? Wil is even gaan zien :Y)


    URxNIGHTMARE

    Maar haar profiel is intussen al veranderd.. Waarom weet ik nie x)


    You'll never dream alone. <3

    ze is gewoon zielig [wie het ook is, zou het niet weten x'D]

    gewoon geen aandacht aan geven


    You're a star in heaven.

    (...)

    Maar ze doet dat niet bij mij alleen.. Bv. Mijn vriendin haar proffieltext vond ze stom, omdat het veel te ego klonk! ö
    En ze zeikt nog bij andere mensen!


    jemig...
    als ze niks anders kan doen dan zeiken moet ze weg gaan, en dat ergens anders doen, want hier hebben ik en ik denk ook andere users geen zin in (cat)


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    && ze wiil dat je respect hebt vOor het land waar ze vandaan komt,mOet zei Ook maar respect voor ons toonen éhhj xD


    We were bOrn fOr Love! ^^

    && ze wiil dat je respect hebt vOor het land waar ze vandaan komt,mOet zei Ook maar respect voor ons toonen éhhj xD


    Ik denk dat ik iemand anders bedoel! ö xD
    Maar die dat jij bedoelt is ook wel erg!! Er zijn er zoveel die respect eisen, maar weer geen respect tonen voor anderen! --
    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Ik denk dat ik iemand anders bedoel! ö xD
    Maar die dat jij bedoelt is ook wel erg!! Er zijn er zoveel die respect eisen, maar weer geen respect tonen voor anderen! --
    <33 KIKAxSLET
    Jahh,iiets met DhouDhou enz,maar iCk weet Ook wii jij bedoeld¨,ick heb gekeken iin je gastenboek,maar die douhou heeft toch ook zoiets tegen jou gezegt fnii ,? xD fwel was dat iem met dezelfde afbeeldiing als jOu xD
    x


    We were bOrn fOr Love! ^^

    (...)Jahh,iiets met DhouDhou enz,maar iCk weet Ook wii jij bedoeld¨,ick heb gekeken iin je gastenboek,maar die douhou heeft toch ook zoiets tegen jou gezegt fnii ,? xD fwel was dat iem met dezelfde afbeeldiing als jOu xD
    x


    Kdenk iemand met de zelfde afbeelding als ik! ö
    Want een douhou ken ik niet! xD

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Kdenk iemand met de zelfde afbeelding als ik! ö
    Want een douhou ken ik niet! xD

    <33 KIKAxSLET

    wiil je Ook niiet kenne xD
    (H)


    We were bOrn fOr Love! ^^

    (...)
    wiil je Ook niiet kenne xD
    (H)


    Nhahahh! xD

    Denk ik ook niet.. Maar ik vind dat zulke users geband moeten worden! Ö


    You'll never dream alone. <3

    (...)

    Nhahahh! xD

    Denk ik ook niet.. Maar ik vind dat zulke users geband moeten worden! Ö

    iis Ookk,maar iin het FB van het meisje waar iCk het op had staat een fake foto,daar heeft iem al o gereageerd dat die foto fake iis,maar niemand doet er iets aan :S
    (H)


    We were bOrn fOr Love! ^^

    (...)
    iis Ookk,maar iin het FB van het meisje waar iCk het op had staat een fake foto,daar heeft iem al o gereageerd dat die foto fake iis,maar niemand doet er iets aan :S
    (H)


    Heb je haar profiel?? Wil die foto zien!! [/nieuwsgierig]


    You'll never dream alone. <3