• Waarom snapt dat mens dat nu niet??

    Ik noem of scheld mezelf toch niet uit voor slet? Gewoon omdat dat in min nickname staat?? En als ik dat uitleg tegen haar, dan snapt ze me nooit! ö En dan zeggen haar vrienden tegen haar: 'Nog steeds ruzie met die slet?' Maar hoe leg je dat nu uit aan zo iemand??

    En ik ga niet nog es zeggen wie dat dat zegt, want dan voel ik me net een klikspaan... Maar ik wil nù weten, hoe ik dat moet uitleggen!

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    Hmm, ik heb geen idee ><


    What you see, is what you get.

    ik vat het niet ?


    We can only learn to love by loving.

    Als ik het zo zie..

    zou ik zeggen dat je de moeite niet hoeft te nemen om het aan zulke mensen uit te leggen. :Y)


    I clicked my heels and wished for you.

    Ik weet wie,ik heb het ook tegen haar gezegd,maar ze blijft doorgaan.
    x.


    RoseLoverx -go too>- punchball !! =D

    Had ik ook eens. Like er stond in mijn nick CynthiaCOKEHEAD. Dachten te allemala dat ik aan de drugs zat. Like; het word in een andere context gebruikt.
    Zeg; Het woord 'slet' word in een heel andere context gebruikt dan anders. Nu is het gwn een woord zoals andere ik scheld mezelf daardoor niet uit. Aangezien het niet als scheldwoord word gebruikt.


    Don't make fun of Aliëns! We bite ^^

    gewoon niet
    ze is achterlijk ofzo


    I see sunset in your eyes

    iCk weet wii je bedOeld,en ze zegt bijna tegen iedereen slechte diingen,tegen mij zee ze zelfs op mijn foto van mij en een vriendin 'jullie zijn ver van sexie' iCk heb de reacti wel al verwijderd heb haar een PB gestuurd,iCk zee dat ze geen mensen mOest uitsgelden dii ze niet kende,toen zee ze nix meer,nOujah,Arme jij,iCk viind dat ze iis mOet geband wordden,miis doet ze dan wat minder xD


    We were bOrn fOr Love! ^^

    Mensen moeten niet alles zo ongelooflijk serieus nemen!
    KikaxSlet klinkt toch ook leuk (vind ik dan)
    Het heeft echt totaal niks te maken met wat je van jezelf vind. Mensen noemen zichzelf ook wel eens bitch en die vinden zichzelf toch ook niet gelijk een bitch?
    Ik heb het net even gelezen, daarom snap ik waar je het over hebt :Y)
    maar goed, het is gewoon iets wat goed klinkt en niet iets wat je van jezelf vind.
    dus zij moet niet zeuren.
    zo, dat was mijn mening ;)

    XxX
    Naomi


    <i>You better lose yourself in the music.<3</i>

    ik vat het niet ?


    Een persoon op Quizlet, zegt tegen mij dat ik ziek ben om mezelf slet te noemen.. Maar ik noem mezelf geen slet, ik zet het gewoon in mijn nick.. Dan heeft ze nog zo gezegd dat ik zielig ben en al.. En ik had daar nog een topic voor geopend, en toen moest ik dus de persoon gaan 'verklikken' bij een moderator.. Dus dat heb ik gedaan.. En toen zei ze eventjes niets meer, en nu begint ze weer... En een vriendin van haar maakte toen mijn quizjes, en begon te zeiken over mijn Nederlandse gramatia dat ik te veel '...' en 'juaah' en al van die dingen gebruik... En ik wou net reageren op een berichtje dat ze me gestuurd had.. En toen las ik: 'nog altijd ruzie met die slet?' En toen werd ik gewoon pissed.. Want die mensen snappen niet dat ik dat woordje gewoon in mijn naam zet, en ze denken dat ik mezelf slet noem! ö

    <33 KIKAxSLET


    You'll never dream alone. <3

    Dr is ook een user die Suicide heet. Als dat ook waar is komt ze niet meer online...


    No growth of the heart is ever a waste

    iCk weet wii je bedOeld,en ze zegt bijna tegen iedereen slechte diingen,tegen mij zee ze zelfs op mijn foto van mij en een vriendin 'jullie zijn ver van sexie' iCk heb de reacti wel al verwijderd heb haar een PB gestuurd,iCk zee dat ze geen mensen mOest uitsgelden dii ze niet kende,toen zee ze nix meer,nOujah,Arme jij,iCk viind dat ze iis mOet geband wordden,miis doet ze dan wat minder xD


    Ja, heb ik door... Ze zeei nog tegen een vriendin van me dat haar profieltext moest veranderd worden omdat het veel te ego kllonk!! ö


    You'll never dream alone. <3

    Dr is ook een user die Suicide heet. Als dat ook waar is komt ze niet meer online...

    Droog :')


    I clicked my heels and wished for you.

    Ohmygaawd ze is gewoon áchterlijk ofsoo? Nou, ik heb mezelf op Netlog al eens: FUCKER ofsoo genoemt enzoo is dát wel erg? Nee, da's mijn probleem dat ik die nickname wil. Niemand hoof iets op jouw nickname te zeggen, want jy alleen hebt daarvoor gekozen. Niet die andere. Al jy hem maar mooi vind, da's like het belangrijkste. Niet zij moet hem like maar jy moet dat doen!

    Dr is ook een user die Suicide heet. Als dat ook waar is komt ze niet meer online...


    idd, dus men moet niet alles letterlijk nemenxD
    xxx SAR


    Don't make fun of Aliëns! We bite ^^

    Mensen moeten niet alles zo ongelooflijk serieus nemen!
    KikaxSlet klinkt toch ook leuk (vind ik dan)
    Het heeft echt totaal niks te maken met wat je van jezelf vind. Mensen noemen zichzelf ook wel eens bitch en die vinden zichzelf toch ook niet gelijk een bitch?
    Ik heb het net even gelezen, daarom snap ik waar je het over hebt :Y)
    maar goed, het is gewoon iets wat goed klinkt en niet iets wat je van jezelf vind.
    dus zij moet niet zeuren.
    zo, dat was mijn mening ;)

    XxX
    Naomi


    Vind ik ook, maar ze zei dat ik ziek en zielig was.. Natuurlijk heb ik weer es geen bewijs. Want ik delete weer mijn GB als ik wat lees... -.-


    You'll never dream alone. <3