want se is nu buiten met mijn broer en er kwam so'n grote hond aan gaat se er tegen staan blaffen want se denkt dat se groot is echt heel dom [mijn hodn = jack russel pupp van bijna 9 weken ]
mijn ene hond (ozzy ,duitse-terrier) blaft in de kamer altijd naar een hele grote hond (das een mengsel van kruisingen) maar die is egt heel groot en toen was die een keer ontsnapt en de buurvrouw was zo met die hond aan et lopen en toen viel onze hond hem aan en toen greep die hon hem bij zn rug en toen ging onze hond op zn rug liggen en piepen en toen kwam mijn pa dr aan en toen was die toch snel weg!! maar hij heeft er niks van geleerd --'
achja hij doet het nog steeds en nogsteeds denkt hij dat ie groter is!
The awkward moment when a sentence doesn’t end the way you think it octopus.
MIJN SCHAAP HEET OOK OZZY!! Maar we hebben hem gekocht als hond maark vind hem op een schappie lijken ,MIss die geovolueerd ,,net als bij pokemonxD [/domme opmerking] Mijn schappiewol ging een keer MOoHen ,,als een koee,,Da was heel eng
ik had een hond vroeger, en die ging altijd vet blaffen wanneer er mensen op onze oprit kwamen. maar als ze naar binnen liepen ging ie vet lief doen tegen ze --'
en mijn hond was een echte hond i think, want hij ging postbodes bijten x']
Mijn hond is juist slim:')
hij maag na het wandelen altijd 3 snoepjes uitkiezen, en dan pakt hij 2× 1 snoepje en de laatste keer pakt hij er gauw 2 :'),
en hij is bang voor herders, en hij is altijd heel lief tegen honden enzo, maar zogauw ze voorbij zijn blaft hij
[het is een klein poedeltje^^']
Mijn hond is juist slim:')
hij maag na het wandelen altijd 3 snoepjes uitkiezen, en dan pakt hij 2× 1 snoepje en de laatste keer pakt hij er gauw 2 :'),
en hij is bang voor herders, en hij is altijd heel lief tegen honden enzo, maar zogauw ze voorbij zijn blaft hij
[het is een klein poedeltje^^']
POEDELS ROCKEN
vnmiddag gingen we met mijn hondje naar het bos xP was lachen.. ging ze tegen elke hond die se sag blaffen.. en we sijn nog naar kennissen geweest en die hadden een dwergpoedel
gingen se knokken ;l