• 'Wacht maar op een dag, Ik snij jou keel door vieze vuile kanker hoer'

    Ik heb mijn zusje altijd al eng gevonden maar nu sit se me kijhard te bedreigen O.o
    Ze sloeg me al ,en sgelde me al verrot .. maar nu..
    EN niet zeggen ,ze bedoelt het niet zo, wnt ik ken mijn zusje.


    Crack a bottle

    Zo dat lijkt me eng smijt der uit het raam zou 'k zeggen.


    Be here, be alive, and be the means to a worthwhile end. Head down, chin up, eyes on the horizon. Don’t blow it.

    Omygosh..
    Aanklacht indienen by de politie ofzo? En als ze zeggen dat je geen bewys ofzo hebt het hele gedoe een keer op nemen.
    By een vriendin gaan wonen, je zusje vermoorden(NIETDOENTENZYJENAARDECELWIL!(A))


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    Als t je zusJE is kan ze je toch niet veel maken? Als die kinderen irritant worden moet je ze gewoon tik geven dan zijn ze t snelste stil:].


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    tegen je ouders zeggen

    Okay, in de vakantie kom ik dus zo hard naar jou huis en ga dat kind iets leren en dat zal zijn mijn vuist.


    Don't make fun of Aliëns! We bite ^^

    Da betert wel ;)


    Your Butt is Mine!

    1) Mijn zusje is serieus eng ,,zei vloert mij met 1 vinger en alles wat ik doe is fout ,zelfs als ik nixx doe behalfe stil sitten
    2) Dan gaat ze lopen nepjanken en alles draaien sodat het lijkt of ik dat tegen haar gesegt heb..


    Crack a bottle

    1) Mijn zusje is serieus eng ,,zei vloert mij met 1 vinger en alles wat ik doe is fout ,zelfs als ik nixx doe behalfe stil sitten
    2) Dan gaat ze lopen nepjanken en alles draaien sodat het lijkt of ik dat tegen haar gesegt heb..

    Wacht maar, ze is nu nog klein en dom enzo. Ze begrypt de wereld niet. Later, als ze wat ouders is zal ze respect voor je hebben en spyt hebben van alles wat ze nu gezegt heeft. Of ze word sumoworstelaarsted/ bokskampioen en dan moet je het lang uit om te vluchten voor d'r...


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    woow
    jou zusje is erg...
    hoeveel jaar jonger is ze dan?
    en wrm sla je der dan niet?
    gwn trug slan en schelden
    of dat wat ze zegt opnemen en het aan je ouders laten horen

    (...)
    Wacht maar, ze is nu nog klein en dom enzo. Ze begrypt de wereld niet. Later, als ze wat ouders is zal ze respect voor je hebben en spyt hebben van alles wat ze nu gezegt heeft. Of ze word sumoworstelaarsted/ bokskampioen en dan moet je het lang uit om te vluchten voor d'r...

    Ze is like al 11 >< Dan snapt se sulke dingen tog wel ?? Ik wel tenminste toenk 11 was,, En sei segt telkes van ,,jaa later word ik rijk enseu en beland jij als hoer in de steeg en moek jou borgtocht de hele tijd betalen >< OMg ,, Zei haalt mij echt de hèle tijd naa beneden. Dan word ik later hoer ,dan heb ik anno ,dan bn ik weer dik volges der,, dan heb ik geen vrienden >< Ik kan ECHT niet tegen haar ><


    Crack a bottle

    woow
    jou zusje is erg...
    hoeveel jaar jonger is ze dan?
    en wrm sla je der dan niet?
    gwn trug slan en schelden
    of dat wat ze zegt opnemen en het aan je ouders laten horen

    Ze is 11,
    En zei vloert mij met 1 vinger ,,duss liever niet ><
    En ik ben een keer bovenop der gesprongen en toen flikkerde se en toen smeet ik met de afstandsbediening tegen de kop en een rekenmachine omdat sei een stoel tegen mij aangooide,, en toen vonk der pas egt eng ,se was pissed man O.o


    Crack a bottle

    Je moet laten weten dat ouderen de baas zijn over jongeren. ;)


    a figment of your imagination

    (...)
    Ze is like al 11 >< Dan snapt se sulke dingen tog wel ?? Ik wel tenminste toenk 11 was,, En sei segt telkes van ,,jaa later word ik rijk enseu en beland jij als hoer in de steeg en moek jou borgtocht de hele tijd betalen >< OMg ,, Zei haalt mij echt de hèle tijd naa beneden. Dan word ik later hoer ,dan heb ik anno ,dan bn ik weer dik volges der,, dan heb ik geen vrienden >< Ik kan ECHT niet tegen haar ><

    Als jij je een stuk minder gaat aantrekken van al die dingen die ze zegt[of tenminste doet alsof je je dr niks van aantrekt] en als ze het zegt gewoon arrogant lacht van''pff kleuterr..' dan kapt ze wel snel.
    Net zoals met jongens waar je tegen zegt dat ze gay zijn, kappen ze gelijk met slaan:Y). gnagna


    If I were a boy, I swear I'd be a better man.

    (...)
    Ze is like al 11 >< Dan snapt se sulke dingen tog wel ?? Ik wel tenminste toenk 11 was,, En sei segt telkes van ,,jaa later word ik rijk enseu en beland jij als hoer in de steeg en moek jou borgtocht de hele tijd betalen >< OMg ,, Zei haalt mij echt de hèle tijd naa beneden. Dan word ik later hoer ,dan heb ik anno ,dan bn ik weer dik volges der,, dan heb ik geen vrienden >< Ik kan ECHT niet tegen haar ><

    Gewoon negeren. Ze is een probleemkind, da's zeker en waarschynlyk lopen haar hersenen achter :)
    Daarom begrypt ze 't nog niet snappie.
    Gewoon paar jaartjes afwachten en lukt het niet. Dna in d'r slaap vermoorden.


    Rose houdt van Renée&Benjamin . <3

    (...)
    Als jij je een stuk minder gaat aantrekken van al die dingen die ze zegt[of tenminste doet alsof je je dr niks van aantrekt] en als ze het zegt gewoon arrogant lacht van''pff kleuterr..' dan kapt ze wel snel.
    Net zoals met jongens waar je tegen zegt dat ze gay zijn, kappen ze gelijk met slaan:Y). gnagna


    Jaa alsk haar negeer word se kwaad en springt se bovenop mij en ik weeg like de helft van haar ><
    Is geen fijn gevoel XD


    Crack a bottle