• Wil der een serie met de geniale ik sgrijven xD
    1)Niet over TH
    2)Ik sgrijf in de 3de persoon
    3)JE meot echt een verhaal kunnen sgrijven duss niet , De ene quiz snijd ze zichself het siekenhuis in die daarna probeert se weer selfmoord te plegen >< like ,waar slaat dat op?
    4)Ik wil een soort verhaal sgrijven waar de meesten sigself in kunnen vinden ^^

    Dus , Wie O WIe??

    1 maal.. Andermaal.. [/...]


    Crack a bottle

    Jaa, ik kan lezen but but ik wil één over Aliëns. (huil)

    OMG xD IK WEET HET!! We sijn nu tog met sn 6sen??
    Najaa , 6 meisjes wonen duss op een kostschool ding met 8 andere jongens en 4 andere meisjes.
    1 van die meisjes beweert dat er aliens bestaan maar iedereen lacht haar uit. Maar wat als er echt rare dingen beginnen te gebeuren??
    Spookt het , of zou het meisje gelijk hebben?
    en hoe gaan de tieners met de gebruikelijke problemen zoals Liefde ,puistjes en onzekerheid?^^


    Crack a bottle

    Nu zijn we duss met sn 7en in team UfoAttack ^^
    Duss er komt een meisje bij in de kostschoolding xD Wat vinden jullie van het idee dan?? :$


    Crack a bottle

    (...)
    OMG xD IK WEET HET!! We sijn nu tog met sn 6sen??
    Najaa , 6 meisjes wonen duss op een kostschool ding met 8 andere jongens en 4 andere meisjes.
    1 van die meisjes beweert dat er aliens bestaan maar iedereen lacht haar uit. Maar wat als er echt rare dingen beginnen te gebeuren??
    Spookt het , of zou het meisje gelijk hebben?
    en hoe gaan de tieners met de gebruikelijke problemen zoals Liefde ,puistjes en onzekerheid?^^

    Jaa, en dan veranderen wij met z'n zevenen in Aliëns.

    (...)
    Jaa, en dan veranderen wij met z'n zevenen in Aliëns.

    Nee xD OMG , of dat meisje kind die in aliens gelooft droomt dat soms ,, ^^ dat wij in aliens veranderen ..


    Crack a bottle

    (...)
    Nee xD OMG , of dat meisje kind die in aliens gelooft droomt dat soms ,, ^^ dat wij in aliens veranderen ..

    Ik wil Aliën sijn.

    (...)
    OMG xD IK WEET HET!! We sijn nu tog met sn 6sen??
    Najaa , 6 meisjes wonen duss op een kostschool ding met 8 andere jongens en 4 andere meisjes.
    1 van die meisjes beweert dat er aliens bestaan maar iedereen lacht haar uit. Maar wat als er echt rare dingen beginnen te gebeuren??
    Spookt het , of zou het meisje gelijk hebben?
    en hoe gaan de tieners met de gebruikelijke problemen zoals Liefde ,puistjes en onzekerheid?^^


    mag ik dan dat meisje zijn dat in aliens geloofd???


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    (...)
    Ik wil Aliën sijn.

    Nou ,,dan ben jij een alien die sig als mens voordoet xD EN Ruby is dan dat kind dat in aliens gelooft xD


    Crack a bottle

    (...)
    Nou ,,dan ben jij een alien die sig als mens voordoet xD EN Ruby is dan dat kind dat in aliens gelooft xD

    JAAAA!!! *knuffelt Fairy plat*

    (...)
    Nou ,,dan ben jij een alien die sig als mens voordoet xD EN Ruby is dan dat kind dat in aliens gelooft xD


    *springt nu door haar goedgeorganiseerde chaos*


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    EnIK WEET EEN TITEL!!

    Team UfoAttack Presents: Humans VS. Aliëns


    Crack a bottle

    EnIK WEET EEN TITEL!!

    Team UfoAttack Presents: Humans VS. Aliëns


    die is leuk, maar waar posten we het dan???
    miss is het handig om een acc aantemaken en dat iedereen om de beurt een deel post...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    EnIK WEET EEN TITEL!!

    Team UfoAttack Presents: Humans VS. Aliëns

    Dude die is DE sex.

    (...)

    die is leuk, maar waar posten we het dan???
    miss is het handig om een acc aantemaken en dat iedereen om de beurt een deel post...

    Jaa XD En die acount moet dan TeamUFOATTACK heten ,, past dat XD
    en en en ,, ENYA ,, IK WEET HET XD
    Ik gaa een promotietopic maken voor ons ^^


    Crack a bottle

    (...)
    Jaa XD En die acount moet dan TeamUFOATTACK heten ,, past dat XD
    en en en ,, ENYA ,, IK WEET HET XD
    Ik gaa een promotietopic maken voor ons ^^


    dat is jammer genoeg 1 letter te veel, mogen maar 12 letters zijn en dat zijn er 13...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.

    en ik vind wel dat jij dat topic mag gaan maken...


    Don't fashion me into a maiden that needs saving from a dragon. I am the dragon, and I will eat you whole.